Sieć Ad.net S.A. została uznana przez klientów za najlepsze biuro reklamy internetowej w raporcie specjalnym Media&Marketing Polska.
Doroczny raport Media&Marketing Polska obejmuje wszystkie rodzaje biur reklamy – począwszy od telewizyjnej, a na reklamie internetowej skończywszy. Respondentami są klienci biur reklamy – przedstawiciele agencji reklamowych i domów mediowych. Dlatego też wyróżnienie sieci Ad.net jest tym większym osiągnięciem, odzwierciedla bowiem rzeczywisty stopień satysfakcji klienta ze świadczonych usług.
Respondenci badania przeprowadzonego na zlecenie Media&Marketing Polska przez SMG/KRC docenili przede wszystkim szybką i sprawną reakcję na potrzeby klienta i wysoki poziom obsługi świadczonej przez handlowców Ad.net.
Wysoko oceniona została również elastyczność i otwartość na potrzeby klienta, przejrzyste zasady współpracy oraz innowacyjność oferty – zdaniem klientów, Ad.net proponuje ciekawe nowe rozwiązania reklamowe.
'Jest to dla Ad.netu wspaniałe wyróżnienie. Wypadliśmy najlepiej w ogólnej ocenie – tak orzekli nasi klienci. Jest to dla nas z jednej strony nagroda za włożoną pracę, z drugiej – obliguje nas do wysokiej jakości usług w następnych latach. Dołożymy wszelkich starań, by nie zawieść oczekiwań domów mediowych, agencji, brokerów.’ – mówi Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net.
W chwili obecnej Ad.net jest liderem wśród sieci reklamy internetowej w Polsce, ale w planach jest również dalsza ekspansja firmy na rynkach europejskich (firma obecnie ma swoje przedstawicielstwa na Litwie, Łotwie i w Estonii).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.