Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami rozszerzenia działalności na rynku zagranicznym, One-2-One utworzyło spółkę zależną w Niemczech pod marką One-2-One Mobile Ideas GmbH. Polska firma objęła w niej 64% udziałów. Pozostałymi udziałowcami są inwestorzy niemieccy, którzy wcześniej uczestniczyli w rozwoju projektu. Prezesem Zarządu spółki niemieckiej z ramienia One-2-One został Piotr Długiewicz, a jej dyrektorem zarządzającym Filiz Gövercin.
One-2-One, jako jedna z pierwszych polskich firm, specjalizujących się w usługach mobilnych zaoferowała swoje narzędzia na rynkach zagranicznych. Strategicznym kierunkiem rozwoju działalności firmy określone zostały Niemcy. Rozwiązania One-2-One wykorzystuje już 5 niemieckich rozgłośni radiowych.
Obecne plany rozwojowe dotyczące One-2-One w Niemczech są znacząco szersze niż w początkowym okresie współpracy operacyjnej z CreateK Consulting. Obejmują nie tylko koncentrację na rynku radiowym, lecz także wdrażanie innych zaawansowanych produktów i usług na rynku niemieckojęzycznym.
'Uważamy, że stała obecność na konkurencyjnym rynku zagranicznym będzie miała pozytywny wpływ na naszą działalność w Polsce, gdyż obserwacje i doświadczenia wyniesione z zachodniej Europy zaowocują też nowymi rozwiązaniami na rynku lokalnym’ – powiedział Tomasz Długiewicz, prezes spółki One-2-One.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.