Do sportowej sieci tematycznej SPORTSonline dołączyły nowe serwisy: iGol.pl oraz witryny Grupy Kadra.pl. Tym samym zasięg SPORTSonline zwiększył się o blisko 260 tys. użytkowników.
Serwis iGol.pl to serwis piłkarski z najświeższymi informacjami, materiałami publicystycznymi i wywiadami. Fani piłki nożnej na stronach serwisu mogą znaleźć rozbudowaną bazę rozgrywek z profilami i statystykami piłkarzy, trenerów oraz drużyn. Pod marką iGol FM działa także internetowe radio sportowe. Każdego miesiąca serwis odwiedza blisko 80 tys. użytkowników (real users), którzy generują 1,3 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 05.2010).
Natomiast Grupa Kadra.pl to dziesięć serwisów internetowych poświęconych różnym ligom piłkarskim (np. włoskiej, angielskiej, hiszpańskiej, niemieckiej itp.) oraz polskiej kadrze narodowej. Serwisy posiadają niezależne domeny i działają jak osobne serwisy, ale mają wspólną szatę graficzną i zespół redakcyjny. Miesięcznie z serwisów zgrupowanych w Kadra.pl korzysta 180 tys. użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 05.2010).
– Nowe serwisy, które dołączyły do nas są dobrze znane internautom interesującym się piłką nożną. To bardzo duże wzmocnienie futbolowej części naszej sieci i pakietu SPORTS_GOL, który w tym momencie dociera do pół miliona użytkowników. – komentuje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
Tematyczna sieć reklamowa SPORTSonline należy do domu mediowego Cormedia. Sieć dociera do ponad dwóch milionów internautów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.