W ramach nowej oferty home.pl użytkownicy usługi Business Shop mogą umieścić na swojej stronie pasek z linkami do niekonkurencyjnych sklepów.
Właściciele sklepów internetowych mają możliwość wymiany ruchu pomiędzy witrynami internetowymi, które ze sobą bezpośrednio nie konkurują. W ten sposób, np. na stronie internetowej kwiaciarni może się pojawić pasek z linkiem do księgarni, sklepu z markową odzieżą, czy zdrową żywnością. Ponieważ zajmują się zupełnie odrębną działalnością, nie konkurują ze sobą, a nawet wspierają swoje działania komunikacyjne i marketingowe.
„Toolbar Promoring jest rozwiązaniem, które przyczyni się do rozwoju współpracy właścicieli sklepów internetowych niestanowiących dla siebie konkurencji. W prosty sposób będą przekazywać sobie użytkowników” – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl. – „Na dodatek ta usługa dodawana jest do Business Shop całkowicie za darmo” – dodaje.
home.pl wraz z PromoRing przygotowały też specjalną zniżkę na usługę „Wyróżnij się”. Przez trzy miesiące home.pl we współpracy z PromoRing udostępnia tę usługę bezpłatnie, podczas gdy w regularnej ofercie jej koszt wynosi od 49 zł do 441 zł netto, w zależności od okresu trwania umowy.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.