Portfolio AdTotal rozszerzyło się o kilkanaście popularnych serwisów kobiecych. Włączając je do sieci reklamowej Wirtualna Polska wzmacnia pakiety tematyczne Lifestyle oraz Kobieta, proponując klientom dotarcie do jeszcze szerszej grupy użytkowniczek Internetu.
Głównym celem poszerzenia oferty naszej sieci reklamowej o kolejne serwisy dla pań jest wzrost jej konkurencyjności. Pozyskanie atrakcyjnych marketingowo grup docelowych uzupełnia portfolio AdTotal o target aktywnych kobiet, które porad na temat mody, urody, zdrowia szukają w Internecie. Serwisy, które dołączyły do sieci znacząco wzmacniają kategorie Styl Życia oraz Kobieta AdTotal. – mówi Agnieszka Ferenc z Zespołu Zakupu Powierzchni Reklamowej dla Sieci Adtotal.
Wśród nowych serwisów znalazły się Szafa.pl, Female.pl, Uroda.com, Stylistka.pl, Fajnamama.pl oraz Przepisy.net. Serwisy te, według badania Megapanel z maja 2010, docierają do ok. 1.8 mln użytkowników.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.