Nadchodzą święta, a wraz z nimi moda na wysyłanie gwiazdkowych kartek przez Internet. Jednak możliwość przesyłania wraz z e-kartką głosowych życzeń, które sami nagramy, to zupełna nowość. Właśnie taki mechanizm wysyłania świątecznych pocztówek wprowadził na swojej stronie Tymbark. Autorem internetowych pocztówek z mechanizmem głosowych życzeń jest Agencja Interaktywna HYPERmedia.
Kartki z tymbarkowej kolekcji utrzymane są w konwencji reklam prasowych i telewizyjnych Tymbarku. Aby życzenia trafiły do adresata należy po wybraniu kartki ze strony Tymbarku i otrzymaniu odpowiedniego kodu, zadzwonić pod wskazany numer. Pozostaje tylko wstukać w klawiaturę telefonu nadany kod i nagrać życzenia. To nic trudnego,
a wyśpiewane, wydeklamowane lub wyszeptane życzenia dadzą dużo przyjemności przyjaciołom i rodzinie. Usługa dostępna jest do 13 stycznia 2005 roku.
'Mamy nadzieję, że nasz pomysł okaże się strzałem w dziesiątkę. Do tej pory nie wykorzystywano w komunikacji internetowej telefonicznych nagrań, dołączonych do graficznych kartek FLASH.’- mówi Krzysztof Zieliński, new business manager w Agencji Interaktywnej HYPERmedia. W przyszłym roku Tymbark zaskoczy internautów nowymi, hyperinteraktywnymi pomysłami.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.