Internetowa sieć reklamowa IDMnet uruchomiła z nastaniem sezonu narciarskiego nowy produkt reklamowy o nazwie NA NARTY. Przygotowana przez IDMnet oferta skierowana jest do firm zainteresowanych promocją swoich produktów i usług wśród osób odwiedzających najpopularniejsze serwisy narciarskie i podróżnicze, takie jak Mojenarty.pl, Wierchy.pl czy Skionline.pl. Składający się z gotowych pakietów produkt zawiera pełną gamę formatów reklamy internetowej. Dodatkowo IDMnet przygotował niestandardową propozycję działań promocyjnych dostępnych tylko na stronach serwisu Skionline.pl
Dobór serwisów w pakiecie NA NARTY oraz pora roku wpływająca na ich wzmożoną oglądalność, zapewniają dotarcie do wyselekcjonowanej i atrakcyjnej dla reklamodawców grupy docelowej. Wg przygotowanego przez IDMnet profilu, użytkownicy tych trzech serwisów to w większości osoby powyżej 25 roku życia (65%), planujące bądź dokonujące zakupów przez Internet, głównie mieszkańcy dużych miast (40%), a ponad połowa posiada wykształcenie wyższe lub średnie.
'Wszystkie trzy serwisy na których powierzchnie oferujemy to jedne z i najpopularniejszych wortali o tematyce narciarskiej. Przy zasięgu 120 000 unikalnych użytkowników NA NARTY jest jednocześnie produktem bardzo atrakcyjnym cenowo. Myślę, że to niezwykle interesujący produkt dla bardzo szerokiej grupy reklamodawców chcących dotrzeć do tak aktywnej i zarazem atrakcyjnej grupy docelowej.’ – powiedział Maciej Musioł, dyrektor ds. sprzedaży IDMnet.
Najnowsza propozycja IDMnet zawiera wszystkie popularne formy reklamy internetowej, takie jak banner, billboard, interstitial, pop-up, pop-under, formy rozwijane i pływające. Dodatkowo NA NARTY został wzbogacony o niestandardowe rozwiązanie 'history AD’ mające wpływać na lepsze zapamiętywanie przekazu reklamowego.
Poza pakietem NA NARTY wprowadzono dla Klientów możliwość niestandardowych działań reklamowych i promocji dla ośrodków narciarskich na łamach Skionline.pl. W ofercie można znaleźć między innymi pakiety sponsorskie najpopularniejszych działów serwisu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.