Maciej Musioł

Wzmocnienia i zmiany w Evolution Media Net

Robert Franckowski wzmocnił dział sprzedaży bezpośredniej Evolution Media Net, a Katarzyna Kowalska dział agencyjny. Natomiast Katarzyna Bomba i Agnieszka Turek awansowały w obrębie struktur sprzedażowych sieci.

Evolution Media Net debiutuje na rynku reklamy online

Na rynku reklamy internetowej rozpoczęła działalność nowa sieć reklamowa Evolution Media Net. Firma nawiązała współpracę z ok. 150 serwisami, co zapewnia jej zasięg na poziomie ok. 11 mln real users.

Pit.pl i Vat.pl dołączyły do oferty sieci reklamowej Ad.net

Serwisy Pit.pl i Vat.pl z Grupy Bankier.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Ad.net. Wzmocniły przez to kategorię witryn biznesowych sieci. Powiększyły również zasięg Focus.MSP – zbioru serwisów internetowych Ad.net, w którym przedsiębiorcy szukają informacji niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Wzmocnienia w IDMnet na 10 lecie sieci

W zbliżającą się 10-tą rocznicę swojego funkcjonowania, sieć reklamy internetowej IDMnet chce wzmocnić swoją pozycję na rynku reklamy on-line. W ostatnich dniach spółka podpisała umowy, dzięki którym pozyskała istotnych partnerów z branży budowlanej, turystycznej, zdrowotnej i rozrywkowej. Ma to zapewnić dynamiczny rozwój produktów tematycznych oferowanych przez sieć oraz stworzenie ofert w obszarach dotychczas nieobsługiwanych przez …

Wzmocnienia w IDMnet na 10 lecie sieci więcej »

Projekt reklamowy radia ESKA i sieci IDMnet

Radio ESKA i sieć reklamy internetowej IDMnet łączą siły przy planowaniu i sprzedaży kampanii reklamowych przez uruchomienie Platformy Komunikacyjnej. Oferta ma na celu lepsze wykorzystanie potencjałów reklamowych obydwu rodzajów mediów: radia i Internetu. Wspólny projekt radia ESKA i sieci IDMnet nosi nazwę Platformy Komunikacyjnej i wykorzystuje komplementarność obydwu mediów. Radio i Internet to media o …

Projekt reklamowy radia ESKA i sieci IDMnet więcej »

Dziecko w sieci IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet przygotowała specjalny produkt reklamowy o nazwie premiumDziecko. Tworzą go wyselekcjonowane witryny poruszające tematykę dziecięcą skierowane głównie do młodych rodziców lub osób spodziewających się potomstwa. Dziecko to nowy pakiet Premium w ofercie IDMnet, w którego skład wchodzą specjalnie dobrane witryny parentingowe, czyli przeznaczone dla rodziców małych dzieci lub osób, które dopiero zamierzają …

Dziecko w sieci IDMnet więcej »

IDMnet sprzedaje AWR Wprost

Sieć reklamy internetowej IDMnet nawiązała współpracę z AWR Wprost, wydawcą tygodnika Wprost, jednego z najpopularniejszych w kraju tygodników opinii. IDMnet będzie sprzedawać powierzchnie reklamową i obsługiwać kampanie wszystkich witryn należących do wydawcy. Wraz z rozpoczęciem współpracy z Wprost sieć wprowadza także do swojej oferty pakiet premiumOpinie, w skład którego wchodzą najbardziej prestiżowe tytuły informacyjne obsługiwane …

IDMnet sprzedaje AWR Wprost więcej »

Przewiń do góry