Wzmocnienia i zmiany w Evolution Media Net

Opublikowano: 5 października 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Robert Franckowski wzmocnił dział sprzedaży bezpośredniej Evolution Media Net, a Katarzyna Kowalska dział agencyjny. Natomiast Katarzyna Bomba i Agnieszka Turek awansowały w obrębie struktur sprzedażowych sieci.

Hanna LaskowskaWzmocnienia i zmiany w Evolution Media Net

Pit.pl i Vat.pl dołączyły do oferty sieci reklamowej Ad.net

Opublikowano: 31 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Serwisy Pit.pl i Vat.pl z Grupy Bankier.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Ad.net. Wzmocniły przez to kategorię witryn biznesowych sieci. Powiększyły również zasięg Focus.MSP – zbioru serwisów internetowych Ad.net, w którym przedsiębiorcy szukają informacji niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Tomasz UchańskiPit.pl i Vat.pl dołączyły do oferty sieci reklamowej Ad.net

Wzmocnienia w IDMnet na 10 lecie sieci

Opublikowano: 17 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W zbliżającą się 10-tą rocznicę swojego funkcjonowania, sieć reklamy internetowej IDMnet chce wzmocnić swoją pozycję na rynku reklamy on-line. W ostatnich dniach spółka podpisała umowy, dzięki którym pozyskała istotnych partnerów z branży budowlanej, turystycznej, zdrowotnej i rozrywkowej. Ma to zapewnić dynamiczny rozwój produktów tematycznych oferowanych przez sieć oraz stworzenie ofert w obszarach dotychczas nieobsługiwanych przez spółkę. IDMnet przejmie na wyłączność …

Hanna LaskowskaWzmocnienia w IDMnet na 10 lecie sieci

Projekt reklamowy radia ESKA i sieci IDMnet

Opublikowano: 5 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Radio ESKA i sieć reklamy internetowej IDMnet łączą siły przy planowaniu i sprzedaży kampanii reklamowych przez uruchomienie Platformy Komunikacyjnej. Oferta ma na celu lepsze wykorzystanie potencjałów reklamowych obydwu rodzajów mediów: radia i Internetu. Wspólny projekt radia ESKA i sieci IDMnet nosi nazwę Platformy Komunikacyjnej i wykorzystuje komplementarność obydwu mediów. Radio i Internet to media o najwyższym poziomie synergii, a ich …

Hanna LaskowskaProjekt reklamowy radia ESKA i sieci IDMnet

Dziecko w sieci IDMnet

Opublikowano: 31 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Sieć reklamy internetowej IDMnet przygotowała specjalny produkt reklamowy o nazwie premiumDziecko. Tworzą go wyselekcjonowane witryny poruszające tematykę dziecięcą skierowane głównie do młodych rodziców lub osób spodziewających się potomstwa. Dziecko to nowy pakiet Premium w ofercie IDMnet, w którego skład wchodzą specjalnie dobrane witryny parentingowe, czyli przeznaczone dla rodziców małych dzieci lub osób, które dopiero zamierzają zostać rodzicami. Są one źródłem …

Hanna LaskowskaDziecko w sieci IDMnet

IDMnet sprzedaje AWR Wprost

Opublikowano: 17 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Sieć reklamy internetowej IDMnet nawiązała współpracę z AWR Wprost, wydawcą tygodnika Wprost, jednego z najpopularniejszych w kraju tygodników opinii. IDMnet będzie sprzedawać powierzchnie reklamową i obsługiwać kampanie wszystkich witryn należących do wydawcy. Wraz z rozpoczęciem współpracy z Wprost sieć wprowadza także do swojej oferty pakiet premiumOpinie, w skład którego wchodzą najbardziej prestiżowe tytuły informacyjne obsługiwane przez IDMnet. Serwis internetowy tygodnika …

Hanna LaskowskaIDMnet sprzedaje AWR Wprost