Miesiąc po uruchomieniu należącego do TVN24 serwisu reporterskiego Kontakt24.tvn.pl Brief uznał platformę za najlepszy projekt komunikacji marketingowej 2010 roku. Za realizację projektu odpowiedzialna była krakowska agencja Veneo.
Wyróżnienie dla Kontakt24.tvn.pl zostało wręczone podczas gali urodzinowej magazynu, na której uhonorowano tytułami Ludzi roku osoby, które przez ostatnie 12 miesięcy szczególnie zasłużyły się dla branży, gospodarki, regionu i kraju. U uzasadnieniu nagrody podano, że dzięki platformie www.kontakt24.tvn.pl stacja TVN24 jest medium „faktycznie współtworzonym przez jej widzów”.
Kontakt24.tvn.pl propaguje dziennikarstwo obywatelskie. Każdy kto jest świadkiem interesujących wydarzeń może stworzyć swój materiał i opublikować go na platformie w formie artykułów, zdjęć lub filmów. Najciekawsze są emitowane na antenach telewizyjnych TVN a także zasilają inne serwisy informacyjne Grupy ITI.
„Telewizja TVN jako pierwsza w Polsce wykorzystała siłę Internetu do komunikacji ze swoimi widzami i propagowania dziennikarstwa obywatelskiego. Cieszy nas fakt, że już w miesiąc po uruchomieniu Kontakt24.tvn.pl otrzymał nagrodę za najlepszy projekt komunikacji marketingowej 2010 roku. Realizując platformę Kontakt24.tvn.pl dla TVN kładliśmy szczególny nacisk na Usability dbając o przystępność serwisu dla każdego użytkownika. Myślę, że zarówno ta nagroda jak również ilość Reporterów24 przysyłających codziennie swoje materiały reporterskie dowodzi, że udało nam się stworzyć niebanalny serwis komunikacyjny” – komentuje Beata Mordarska, prezes agencji Veneo.
Relacja z otrzymania nagrody pod: tym adresem
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.