PRESS-SERVICE Monitoring Mediów uruchomił pierwszą na rynku wersję mobilnego przeglądu mediów. Mobilna wersja codziennego przeglądu mediów oferowana jest w pakiecie z telefonem Sony Ericsson Xperia X10.
W społeczeństwie opartym na wiedzy coraz większą rolę odgrywa stały i szybki dostęp do informacji. Poszerzenie oferty monitoringu mediów o mobilne rozwiązanie jest odpowiedzią na potrzeby osób nowoczesnych, niezależnych i dynamicznych, które chcą mieć ciągły i wygodny dostęp do wyszukanych informacji z prasy, radia, telewizji oraz Internetu, w tym z social media.
Mobilna wersja codziennego przeglądu mediów oferowana jest w pakiecie z telefonem Sony Ericsson Xperia X10, jednym z najnowocześniejszych telefonów komórkowych i pierwszym aparatem z Androidem. Telefon zintegrowany jest z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi – Facebook i Twitter, co w połączeniu z informacjami z monitoringu social media daje możliwość bieżącej komunikacji z internautami.
– Dynamiczny rozwój technologii zmienia sposób korzystania z telefonów komórkowych. Wykorzystujemy zaistniałe możliwości, aby dać odbiorcom codziennych przeglądów mediów poczucie niezależności, komfortu, oszczędności czasu i możliwości szybkiej reakcji na pojawiające się w mediach informacje – komentuje Tomasz Linkiewicz, menedżer w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Jak pokazują badania, rośnie poziom wykorzystania kanałów mobilnych w usługach on-line. Wyniki analizy „Mobilność 2010” przeprowadzonej przez markę iPlus i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej pokazują, że 97% Polaków uważa Internet za codzienność, 26% ceni sobie w nim poczucie mobilności, a 21% stały dostęp do informacji. Wg raportu Morgan Stanley, w 2014 roku liczba użytkowników Internetu za pomocą urządzeń mobilnych przekroczy liczbę osób korzystających z Internetu za pomocą klasycznych komputerów.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.