Monitoring mediów dla mobilnych
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów uruchomił pierwszą na rynku wersję mobilnego przeglądu mediów. Mobilna wersja codziennego przeglądu mediów oferowana jest w pakiecie z telefonem Sony Ericsson Xperia X10.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów uruchomił pierwszą na rynku wersję mobilnego przeglądu mediów. Mobilna wersja codziennego przeglądu mediów oferowana jest w pakiecie z telefonem Sony Ericsson Xperia X10.
Główne wydanie serwisu informacyjnego TVP2 emituje aż o 35% więcej materiałów dotyczących Prawa i Sprawiedliwości niż Platformy Obywatelskiej – wynika z raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Dobiegła końca IV edycja badania reputacji marek i firm Premium Brand 2009. Oficjalne wyniki ogłoszono 18 czerwca br. podczas gali w Pałacu Lubomirskich w Warszawie.
Oglądalność programów informacyjnych we wrześniu spadła. Także dzienniki telewizyjne tracą widzów. Jak podaje dziennik Polska The Times, widownia „Wiadomości” w zeszłym miesiącu wynosiła 4,4 mln osób – to o 12 proc. mniej niż rok wcześniej. Podobne spadki zanotowały „Wydarzenia” (2,3 mln widzów – mniej o 11,7 proc. niż rok wcześniej) i „Panorama” (1,4 mln widzów
Ironicznie czy na serio – wszystko na temat dzienników telewizyjnych więcej »
W lipcowym magazynie c opublikował ranking najbardziej wartościowych gwiazd show-biznesu. Swoją listę oparł o wartość jaką agencje skłonne byłyby zapłacić poszczególnym celebrytom za ich udział w kampanii reklamowej. Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów poszła krok dalej i skonfrontowała te dane z wartością reklamową gwiazd z pierwszej dziesiątki rankingu. Impulsem do analiz było poszukiwanie odpowiedzi na pytanie:
W ciągu kilku ostatnich lat blogi zyskały miliony użytkowników. Dlaczego tak się stało? Ponieważ blogi stanowią praktycznie nieograniczone źródło informacji. W XXI wieku obieg informacji nabrał niespotykanego wcześniej tempa. Ludzie nie ufają już bezgranicznie gazetom czy telewizji, a źródła obiektywnej wiedzy szukają w Internecie. Wierzą bowiem, że prawdziwe informacje jest w stanie dostarczyć im tylko
Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów rozpoczęła w 2004 roku prace nad nowatorskim systemem monitoringu jego zasobów. Podjęte działania zakończyły się sukcesem, co udowodniły ostatnie miesiące intensywnych testów. Obecnie aktualni i przyszli klienci firmy korzystają z autorskiego systemu monitoringu Internetu o nazwie: NetPatrol. Większość firm analizujących informacje emitowane w mediach w Polsce, oferuje swoim Klientom monitoring od