Ironicznie czy na serio – wszystko na temat dzienników telewizyjnych

Opublikowano: 10 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Oglądalność programów informacyjnych we wrześniu spadła. Także dzienniki telewizyjne tracą widzów. Jak podaje dziennik Polska The Times, widownia „Wiadomości” w zeszłym miesiącu wynosiła 4,4 mln osób – to o 12 proc. mniej niż rok wcześniej. Podobne spadki zanotowały „Wydarzenia” (2,3 mln widzów – mniej o 11,7 proc. niż rok wcześniej) i „Panorama” (1,4 mln widzów – mniej o 12,4 proc. …

Hanna LaskowskaIronicznie czy na serio – wszystko na temat dzienników telewizyjnych

Ponad 8,5 miliona zysku na reklamie z Beenhakkerem

Opublikowano: 17 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

W lipcowym magazynie c opublikował ranking najbardziej wartościowych gwiazd show-biznesu. Swoją listę oparł o wartość jaką agencje skłonne byłyby zapłacić poszczególnym celebrytom za ich udział w kampanii reklamowej. Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów poszła krok dalej i skonfrontowała te dane z wartością reklamową gwiazd z pierwszej dziesiątki rankingu. Impulsem do analiz było poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy najbardziej wartościowi przedstawiciele show-biznesu …

Hanna LaskowskaPonad 8,5 miliona zysku na reklamie z Beenhakkerem

Blogi – źródło wiedzy, czy informacyjny śmietnik?

Opublikowano: 28 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W ciągu kilku ostatnich lat blogi zyskały miliony użytkowników. Dlaczego tak się stało? Ponieważ blogi stanowią praktycznie nieograniczone źródło informacji. W XXI wieku obieg informacji nabrał niespotykanego wcześniej tempa. Ludzie nie ufają już bezgranicznie gazetom czy telewizji, a źródła obiektywnej wiedzy szukają w Internecie. Wierzą bowiem, że prawdziwe informacje jest w stanie dostarczyć im tylko osoba której nie ogranicza wydawca …

Hanna LaskowskaBlogi – źródło wiedzy, czy informacyjny śmietnik?

NetPatrol- monitoring 447 portali internetowych

Opublikowano: 27 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów rozpoczęła w 2004 roku prace nad nowatorskim systemem monitoringu jego zasobów. Podjęte działania zakończyły się sukcesem, co udowodniły ostatnie miesiące intensywnych testów. Obecnie aktualni i przyszli klienci firmy korzystają z autorskiego systemu monitoringu Internetu o nazwie: NetPatrol. Większość firm analizujących informacje emitowane w mediach w Polsce, oferuje swoim Klientom monitoring od kilku do kilkudziesięciu stron WWW …

Hanna LaskowskaNetPatrol- monitoring 447 portali internetowych