home.pl, dostawca usług internetowych, osiągnął w 2004 roku najlepsze wyniki finansowe w swojej historii.
Planuje utrzymanie wysokiego wzrostu przychodów w bieżącym roku. Wartość sprzedaży usług home.pl wzrosła w ubiegłym roku o 48 proc. i wyniosła 9,85 mln zł. Spółka wykazała w tym czasie zysk brutto w wysokości 3,20 mln zł.
Wynik ten uległ poprawie o 13 proc. w stosunku do 2003 roku. Utrzymanie dynamicznego wzrostu możliwe było dzięki wprowadzeniu nowej oferty usług hostingowych. Wpłynęło to korzystnie na sprzedaż serwerów wirtualnych (Business Server, Business Server Pro) oraz usług rejestracji i utrzymania domen internetowych.
– Szacujemy, że w bieżącym roku wartość sprzedaży wzrośnie o 30-35 proc., znacznie poprawi się też rentowność spółki. Planujemy zaktywizować kanał partnerski i zwiększyć udział sprzedaży pośredniej. Analizujemy również możliwość wprowadzenia na rynek oferty pod nową marką, adresowanej do segmentu mikrofirm – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl
W lutym firma zmodyfikuje ofertę usług hostingowych dla klientów biznesowych. W 2 kwartale br. rozpocznie sprzedaż usług kolokacji we własnym centrum danych.
home.pl świadczy usługi dla blisko 70 tys. klientów. Utrzymuje ponad 11 tys. serwerów wirtualnych i 120 tys. kont poczty elektronicznej. Spółka zatrudnia 35 osób. W ubiegłym roku TUV Rheinland Polska przyznała jej certyfikat ISO 9001.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.