GetResponse przedstawił nową ofertę cenową, która będzie obowiązywać od początku 2011 roku. Oferta obejmuje dwa modele płatności: stałą opłatę abonamentową oraz opłatę za zrealizowaną wysyłkę.
W modelu abonamentowym konto do 1000 subskrybentów jest bezpłatne a klienci przekraczający ten pułap będą co miesiąc uiszczać opłatę, zależną od wielkości listy. W tym wariancie częstotliwość i wielkość wysyłek jest nielimitowana, a ceny dla list powyżej 1000 subskrybentów zaczynają się od 79,95 zł (2 500 subskrybentów).
W modelu opłat za wysyłkę klient zapłaci jedynie za wysłane wiadomości email. Cennik można pobrać tutaj.
Dodatkowo, GetResponse rozszerza ofertę na darmowy email marketing do końca roku. Polscy marketerzy będą mogli jeszcze przez kolejny miesiąc korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu całkowicie za darmo i bez żadnych ograniczeń co do wielkości listy i wysyłki.
GetResponse, bez względu na wybrany model, nie pobiera żadnych opłat za:
– utrzymanie bazy danych
– wygenerowany transfer
– niestandardową wagę emaila
oraz zapewnia bezpłatną obsługę klienta i wsparcie Account Managera.
„Wypracowaliśmy ponad 12 lat doświadczenia z email marketingiem na najbardziej wymagających międzynarodowych rynkach. Pozwoliło nam to stworzyć bardzo innowacyjny produkt, dopasowany zarówno dla małych firm, jak i korporacji. Email marketing to najbardziej dochodowe narzędzie w arsenale każdego biznesu. Dzisiaj wchodzimy na rynek polski z rewolucyjną ofertą i rewolucyjnym produktem, i wierzymy, że umożliwi to polskim firmom zwiększenie ich efektywności w Internecie.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.