Najnowsza produkcja firmy Zynga – gra CityVille – bije rekordy popularności. W ciągu pierwszych 24 godzin zyskała 300 tys. użytkowników; po pierwszym tygodniu – trzy miliony. Obecnie – nieco ponad osiem dni od premiery – ma ok. sześciu milionów graczy.
CityVille to stworzona z myślą o Facebooku gra, której użytkownicy budują wirtualne miasto. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Wystarczyły 24 godziny by z aplikacją swój wolny czas spędzało 300 tys. osób, budując przy tym 2,7 mln mieszkań, 500 tys. piekarń i pięć mln odcinków dróg.
Obecnie, w osiem dni od premiery, nowa produkcja firmy Zynga ma ok. sześciu milionów graczy. To najlepszy start w historii spółki. Poprzedniej grze dewelopera – FrontierVille – uzyskanie takiego wyniku zajęło cztery razy dłużej (32 dni). Najbardziej znanej – FarmVille – pięć razy (46 dni).
Sukces gry można tłumaczyć nie tylko popularnością marki Zynga oraz jej poprzednich produkcji. To pierwsza gra firmy, która od dnia premiery dostępna była w pięciu językach (angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim i włoskim). Podejmowane były również intensywne akcje promocyjne.
Sukces CityVille wpisuje się w szerszy rozwój gier społecznościowych i ich marketingowy potencjał. Dostrzega to Facebook, który rozwija swój dział odpowiedzialny za tego typu rozrywkę. Grając w gry tworzone dla serwisów społecznościowych warto jednak pamiętać o własnym bezpieczeństwie.
Źródła: Zynga, TechCrunch
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.