W Krakowie spotkają się praktycy i eksperci, by rozmawiać na temat efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. W czwartek, 20 stycznia, w hotelu Orient rusza kolejna, trzecia już edycja spotkania TravelCamp.
TravelCamp służy przede wszystkim integracji środowiska turystycznego z branżą internetową. Spotkać tu można z jednej strony touroperatorów, hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, z drugiej zaś – blogerów, ekspertów zajmujących się marketingiem internetowym, programistów i internetowych geeków. Wszystkich łączy wspólny mianownik: e-turystyka.
Każda edycja TravelCamp przyciąga około setki uczestników, którzy chwalą sobie otwarty nieformalny charakter spotkań, możliwość integracji w różnych miastach w Polsce, bezpośredni kontakt z praktykami, a także dobrą zabawę. Warunkiem udziału jest bezpłatna rejestracja na stronie internetowej http://travelcamp.pl.
Podczas tej edycji spotkania tematami przewodnimi będą: Social Media Marketing oraz E-mail Marketing w turystyce i sektorze horeca. Nie zabraknie start-upów, nowych projektów, dyskusji o trendach i prognozach na rok 2011, a także podsumowania ubiegłego roku. Każdy z uczestników może zgłosić własną prezentację i podzielić się swoim doświadczeniem z innymi.
Sponsorami styczniowej edycji Travelcamp są firmy: Geovita, TravelTECH i Freshmail. Sponsorem strategicznym po raz drugi została firma Travelport. Patronat branżowy nad całym cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki.
Więcej informacji o cyklicznych spotkaniach TravelCamp można znaleźć na stronie: http://travelcamp.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.