Onet.pl uruchamia sprzedaż muzyki w internecie pod marką OnetPlejer. Internauci zyskają już na starcie dostęp do bazy liczącej niemal 200 tysięcy utworów. Baza muzyczna, dzięki umowie zawartej ze światowym potentatem w dziedzinie dostawy cyfrowych plików muzycznych – On Demand Distribution (OD2) będzie się stale powiększać.
Partnerem reklamowym OnetPlejera jest Coca-Cola Poland Services.
Działalność OD2 i OnetPlejera wspiera Peter Gabriel, współzałożyciel OD2, legendarny muzyk rockowy, który od wielu lat działa na rynku muzycznym na rzecz udostępniania fanom plików muzycznych, przy zachowaniu pełnego poszanowania autorskich praw twórców.
OnetPlejer umożliwi legalne odsłuchiwanie, pobieranie plików muzycznych i wypalanie ich na płytach. Fani oraz miłośnicy dobrej zabawy zyskają dostęp do bazy utworów największych gwiazd muzyki światowej i polskiej. OD2 jest dostawcą plików muzycznych dla takich portali jak MSN czy Wanadoo. Teraz do tego grona dołączył Onet.pl – jeden z najczęściej odwiedzanych portali w Europie. Baza utworów OD2 liczy 1,3 miliona plików muzycznych – o trzy rzędy wielkości więcej niż w konkurencyjnych przedsięwzięciach i jest blisko dwukrotnie większa niż łączne zasoby serwisów Napster oraz i-Tunes.
Przygotowaliśmy bezkonkurencyjną ofertę: już za 4 zł można nabyć pakiet 400 kredytów [punktów] który pozwala na odsłuchanie aż 400 całych utworów, i to w doskonałej jakości. Oznacza to, że za jedyne 4 zł przy OnetPlejerze można bawić się non stop prawie przez całą dobę, a odsłuchanie całej płyty ulubionego artysty kosztuje przeciętnie tylko 12 gr. Za 4 zł można ściągnąć i wypalić sobie na płycie nagrania artystów tej miary co Kylie Minogue, Robbie Williams czy Peter Gabriel – podkreślił Piotr Welc, dyrektor ds. projektów marketingowych portalu Onet.pl
Światowa jakość i skala jaką uzyskujemy dzięki współpracy z OD2 to propozycja przygotowaną z myślą o wszystkich fanach – bez względu na wiek czy preferowane gatunki muzyki. Myślę, że będzie to na polskim rynku prawdziwy przełom w dziedzinie dystrybucji plików muzycznych legalnego pochodzenia – stwierdził Mariusz Biedrzycki, dyrektor działu komunikacji marketingowej Onet.pl.
Muzyka jest ważnym elementem strategii marketingowej Coca-Cola. Dzięki temu portalowi nasi konsumenci w Polsce będą mogli na bieżąco docierać do najnowszych utworów z całego świata. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w przedsięwzięciu, które stwarza im taką możliwość – powiedziała Iwona Sarachman, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych z Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.