Przyszłość Delicious rysuje się w nieco jaśniejszych barwach. Firma Yahoo sprzedała projekt założycielom YouTube, którzy włączą go do swojej nowej firmy o nazwie AVOS.
Chad Hurley oraz Steve Chen stali się nowymi właścicielami Delicious. Zapowiadają, że dane użytkowników będą zachowane, a nowy zespół serwisu ma dodawać kolejne funkcje i dbać o jego dalszy rozwój. Yahoo sugeruje natomiast by użytkownicy zalogowali się na swoje konta i zgodzili się na przeniesienie zakładek do nowego właściciela. Transfer ma zakończyć się w lipcu.
O sprzedaży Delicious mówi się od połowy grudnia ubiegłego roku, kiedy to dotychczasowy właściciel serwisu, Yahoo, przedstawił plany reorganizacji. Jednym z elementów nowej strategii było zaprzestanie rozwijania serwisu do kolekcjonowania internetowych zakładek.
Yahoo kupiło Delicious pod koniec 2005 roku za ok. 10-15 mln dolarów. Szczegóły finansowe zakupu przez AVOS nie zostały podane. W połowie marca pojawiły się jednak głosy, że Yahoo jest gotowa sprzedać projekt nawet za milion dolarów.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.