Nokia zapowiedziała rezygnację z marki Ovi – nazwa zostanie zamieniona na proste „Nokia”. Rebranding rozpocznie się w lipcu i zakończy w przyszłym roku wraz z pełnym przejściem na platformę mobilną Microsoftu.
Dzięki centralizacji identyfikacji naszych usług wokół jednej marki, nie dwóch, chcemy wzmacniać siłę marki Nokia i ujednolicać jej architekturę – przy jednoczesnym dostarczaniu atrakcyjnych możliwości dla naszych partnerów i klientów – powiedział Jerri DeVard, szef marketingu firmy.
Marka Ovi odnosi się do szeregu usług Nokii, między innymi sklepu z aplikacjami, muzyką czy cyfrowych map. Zamiast Ovi Store, Ovi Music czy Ovi Maps będzie więc można korzystać odpowiednio z Nokia Store, Nokia Music oraz Nokia Maps.
Początek procesu rebrandingu zaplanowano na tegoroczne miesiące wakacyjne (wraz z pojawieniem się nowych urządzeń firmy). Jego zakończenie planowane jest na 2012 r., czyli chwilę pełnego przejścia Nokii na platformę mobilną Microsoftu. Windows Phone 7 stanie się wtedy podstawową platformą dla smartfonów fińskiego producenta. Współpraca firm obejmie również szereg innych usług takich jak Bing, Xbox Live czy Office.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.