Zespół GetResponse przygotował darmowy poradnik zawierający wskazówki i taktyki wykorzystania kodów QR w email marketingu. Można dowiedzieć się z niego m.in. jak wykorzystać kody QR w budowaniu listy odbiorców, kampaniach mailingowych oraz sprzedaży i obsłudze klienta.
GetResponse przygotował kilkustronicowy poradnik dotyczący wykorzystania kodów QR w działaniach email marketingowych.
Kody QR (nazywane również fotokodami) to dwuwymiarowe kody kreskowe. Za pomocą specjalnych generatorów fotokodów można w nich kodować różnego rodzaju informacje jak: tekst, adres strony internetowej, numer telefonu, adres email lub po prostu elektroniczną wizytówkę. Jeśli odbiorca zeskanuje kod QR smartfonem ze specjalną aplikacją, będzie mógł od razu, bez przepisywania adresu czy wpisywania numeru telefonu, wykonać pożądaną przez nadawcę czynność.
Do poradnika zostały zebrane najważniejsze informacje na temat zastosowania kodów QR w marketingu, w tym sposoby dotarcia do klienta oraz metody zwiększenia dzięki nim efektywności działań marketingowych. Ponadto, stanowi on kompendium praktycznych wskazówek dotyczących planowania i przeprowadzania skutecznych kampanii email marketingowych z użyciem fotokodów.
„Mimo, że technologię QR wynaleziono już w 1994r., to została ona rozpowszechniona niedawno i to głównie dzięki dynamicznej popularyzacji smartfonów. Według raportu agencji doradczej Deloitte Touche Tomatsu, w 2011 roku sprzedaż smartfonów wzrośnie do 400 mln, przewyższając liczbę sprzedanych komputerów. Zależy nam, aby klienci GetResponse i marketerzy byli na bieżąco z trendami i nowymi technologiami, dzięki czemu kreacje ich mailingów będą nie tylko na najwyższym poziomie, ale przede wszystkim będą spełniały oczekiwania ich odbiorców. Dlatego właśnie przygotowaliśmy ten poradnik.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.
GetResponse udostępnił również swoim użytkownikom generator kodów QR. Umożliwia on szybkie stworzenie fotokodu i umieszczenie go w newsletterze za pomocą jednego kliknięcia. Wystarczy wybrać wariant kodu jaki ma zostać wygenerowany i wpisać odpowiednie dane, które mają zostać w nich zakodowane.
Aby pobrać poradnik należy zarejestrować się na: tej stronie
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.