PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wprowadziła na rynek nową usługę polegającą na kompleksowym monitoringu zasobów z wszystkich mediów praktycznie na całym świecie. Usługa nazwana przez PRESS-SERVICE Globalnym Monitoringiem, możliwa jest dzięki współdziałaniu z innymi zrzeszonymi w FIBEP- Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presje- elitarnej organizacji działającej od 1953 roku i zrzeszającej wiodące firmy w branży. FIBEP obejmuje ponad 80 procent rynku monitoringu mediów na świecie.
'Idea Globalnego Monitoringu powstała w naszej firmie praktycznie z chwilą przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Zaistniałe nowe możliwości związane z ekspansją na światowe rynki, rodzą potrzeby informacyjne, niejednokrotnie kluczowe przy podejmowaniu strategicznych decyzji przez naszych Klientów. Chcieliśmy się dobrze do tego przygotować i w styczniu 2005 r. zakończyliśmy niezbędny etap testów związanych z wyszukiwaniem treści podawanych w mediach w różnych krajach na całej kuli ziemskiej’ – mówi Sylwia Krzewińska Marketing/PR Manager w firmie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Projekt został zrealizowany dzięki zaangażowaniu i kontaktom międzynarodowym Wiceprezesów Zarządzających: Piotra Długiego i Sebastiana Bykowskiego, a także ukształtowanej przez wiele lat pozycji firmy na rynkach zagranicznych.
Jako pierwsi z usługi skorzystali min.: firma Solaris, a także UOKiK. Do ich grona dołączają kolejne firmy, które wielokrotnie przekonały się o skuteczności stosowania narzędzia monitoringu mediów w codziennej pracy szczególnie w obszarze marketingu i public relations.
http://www.press-service.com.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.