Już w najbliższy czwartek, 15 września, w Krakowie rusza kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną TravelCamp.
TravelCamp to jedyny w Polsce barcamp adresowany do branży turystycznej i hotelarskiej. Co kwartał przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, agencje interaktywne, specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych trendach w e-turystyce, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.
Najbliższa edycja odbędzie się 15 września w Artefakt Cafe w Krakowie. Gościem specjalnym będzie Daniel Dryzek, inwestor domenowy, twórca funduszu domen ddfund.eu i serwisu brokerdomen.pl. Organizatorzy zapraszają do udziału w spotkaniu także autorów nowych start upów turystycznych oraz praktyków, którzy przedstawią ciekawe case studies.
Aby uczestniczyć w spotkaniu, należy wejść na stronę travelcamp.pl i wypełnić krótki formularz. Rejestracja nie wiąże się z żadną opłatą ze strony uczestnika. Krakowska edycja odbędzie się dzięki wsparciu firmy Travelport.
Do tej pory spotkania marketingu internetowego z turystyką odbywały się w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku. W pięciu edycjach wzięło udział łącznie ok. 500 osób. Z uwagi na rekordową frekwencję w styczniu br. podczas krakowskiej edycji, organizator postanowił ponownie zorganizować TravelCamp w tym mieście.
Redakcja e-biznes.pl jest patronem medialnym spotkań TravelCamp.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.