Pod hasłem ’Białe Myszki’ ruszyła na stronach serwisu MTV.pl kampania reklamowa preparatu KC-24, który zapobiega objawom zatrucia alkoholowego. Akcja sponsoringowa została przygotowana dla firmy farmaceutycznej Sunfarm, producenta preparatu. Celem kampanii reklamowej prowadzonej przez IDMnet jest promocja marki wśród osób lubiących dobrą zabawę bez skutków ubocznych dnia następnego.
Na potrzeby akcji promocyjnej i na specjalne zamówienie firmy Sunfarm, w serwisie MTV.pl, została przygotowana osobna sekcja tematyczna w całości poświęcona produktowi KC-24. Sekcja ta jest promowana stałą obecnością reklamy na stronie głównej stacji. Dodatkowo, cały serwis MTV.pl został obrendowany logiem produktu.
Działania sieci reklamowej IDMnet, która obsługuje kampanię, już przyniosły oczekiwane efekty. Sekcję poświęconą preparatowi odwiedziło ponad 5 000 osób w niespełna tydzień. Stała obecność reklam gwarantuje, że w ciągu miesiąca zobaczy ją ok. 140 000 unikalnych użytkowników, którym reklama pokaże się ponad milion razy.
'Planując kampanię zależało nam, aby optymalnie dopasować grupę docelową produktu z użytkownikami określonego serwisu. W tym przypadku najpełniej kryteria te spełniła witryna MTV.pl i właśnie dlatego, w tym serwisie realizujemy działania sponsoringowe’ – wyjaśnia Marcin Bugajski z sieci reklamowej IDMnet.
Celem kampanii jest promocja marki KC-24. Prowadzone na stronach MTV.pl działania pokazują, jak należy realizować zamierzony cel brandingowy przy udziale serwisu internetowego.
Za koncepcję wizerunkową i przygotowanie kreacji w całości odpowiada agencja Bus4media.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.