Afilo wraz z firmą Quartic z Grupy Divante opracowały innowacyjny produkt, pozwalający na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych – Salesbooster. Jest połączeniem możliwości inteligentnego systemu personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu Quartic oraz technologii retargetingu reklam internetowych, którą dostarcza Afilo.
Salesbooster to produkt skierowany przede wszystkim do dużych i średnich sklepów internetowych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych algorytmów eksploracji danych (data mining) i sztucznej inteligencji, system gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego, identyfikuje ich potrzeby oraz preferencje zakupowe. Na tej podstawie tworzy indywidualne rekomendacje dla każdego klienta. Afilo zaś „oznacza” użytkowników sklepu, a następnie emituje im reklamy na innych stronach internetowych, treść jest indywidualnie dopasowana do historii poruszania się danej osoby po sklepie.
– Blisko 98 % użytkowników opuszcza sklep internetowy nie dokonując zakupu. Salesbooster pomaga odnaleźć ich w sieci, zainteresować ponownie ofertą sklepu i przekonać do zakupu. – wyjaśnia Adam Dyba z Afilo.
– Od pewnego czasu poszukiwaliśmy silnego partnera z branży reklamowej, z którym moglibyśmy zaproponować na rynku e-commerce nową usługę, polegającą na wykorzystaniu personalizowanych rekomendacji i systemu Quartic w reklamie internetowej. Synergia działań i wykorzystanie możliwości Quartic i Afilo, umożliwi zbudowanie bardzo skutecznego produktu, który pomoże naszym Klientom zwiększyć sprzedaż i wyznaczy nowy standard na rynku.– mówi Paweł Wyborski, prezes zarządu Quartic.
Reklamy generowane przez Salesbooster są personalizowane w czasie rzeczywistym i dostosowane do potrzeb konkretnego użytkownika. Kreacje tworzone są z gotowych elementów, dobieranych na podstawie danych z systemu. Dodatkowo są optymalizowane pod względem generowanych konwersji. System pozwala na sterowanie zawartością reklam. Wyklucza na przykład produkty, które użytkownik już widział, albo kupił. Rekomenduje mu natomiast produkty podobne do ostatnio oglądanych oraz produkty komplementarne do zakupionych, inspirując go do zakupów. W systemie dostępnych jest wiele strategii personalizacji reklamy, w wybór odpowiedniej zależy od specyfiki danego biznesu.
Salesbooster został wprowadzony na rynek 21 września 2011. Produkt sprzedaje Afilo we współpracy z Quartic. Oferta dostępna jest w podstawowym modelu rozliczeń – CPC (cost per click). Po okresie testowym możliwe jest przejście na rozliczanie w modelu cost per sale.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.