Foursquare, serwis społecznościowy wykorzystujący mechanizmy geolokalizacji, wprowadził nową funkcję – Radar. Ma ona wysyłać użytkownikom platformy powiadomienia, kiedy znajdą się blisko interesujących ich miejsc.
Radar może być szczególnie użyteczny dla odwiedzających nowe miasta lub osób lubiących poznawać nieznane wcześniej miejsca. Foursquare powiadomi więc użytkownika, który subskrybuje listę miłośników naleśników jeśli znajdzie się w pobliżu naleśnikarni. Poinformuje również jeśli w pobliżu użytkownika przebywają jego znajomi.
Tego typu listy można tworzyć samodzielnie. Można również skorzystać z list wcześniej zdefiniowanych. Dostęp do nich możliwy jest poprzez mobilną aplikację serwisu przeznaczoną dla urządzeń z systemem iOS, oznaczoną numerem 4.0.
Nowa funkcja Foursquare rozszerza znacząco dotychczasowy charakter serwisu, który opierał się przede wszystkim na dzieleniu się z innymi miejscem aktualnego przebywania, zdobywaniu odznak itp. Można spodziewać się, że Radar będzie początkiem wprowadzania kolejnych usług i funkcji, być może również takich, które pozwolą twórcom na zarabianie pieniędzy.
Wprowadzenie Radar było możliwe dzięki wczorajszej premierze iOS5. Wprowadza ona bowiem funkcję: „region monitoring”, która pozwala deweloperom jeszcze lepiej śledzić pojawianie się urządzeń w danych miejscach i wykorzystywać to w projektowaniu funkcji aplikacji.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.