I-Metria (http://www.imetria.com) w ramach cyklicznego badania rynku elektronicznego handlu detalicznego w Polsce przeprowadziła w styczniu i lutym 2002 r. czwartą edycję badania polskich sklepów internetowych. Wyniki badania zostały zaprezentowane w raporcie „eHandel B2C w Polsce”, który przedstawia, poza danymi opatrzonymi komentarzami, racjonalne prognozy rozwoju elektronicznej sprzedaży dające podstawy do budowy adekwatnych do sytuacji rynkowej strategii internetowych.
Według analityków I-Metrii polski rynek elektronicznego handlu zaczął należeć do firm, które umiejętnie wykorzystują możliwości Internetu. Z drugiej strony, choć eSklepy zaczynają odnosić sukcesy w sprzedaży i przynosić zyski, mają jeszcze wiele do zrobienia, jeśli chodzi o dopracowanie funkcjonalności serwisów czy warunków zakupu.
Z raportu można dowiedzieć się m.in. nie tylko na temat rozwoju rynku sklepów internetowych, jego perspektyw i ograniczeń oraz reakcji na recesję, ale też poznać, jak sklep funkcjonuje od środka (zatrudnienie, asortyment, formy promocji, sposoby płatności i dystrybucji zamówionych towarów itd.). Z raportu można dowiedzieć się również ile wyniosła sprzedaż sklepów internetowych, jaka była wartość transakcji, i jakie są narzucane marże.
Raport dostępny jest równiez w Serwisie Informacyjnym e-biznes.pl w dziale Download
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.