Współpraca między Platformą Mediową Point Group S.A., stereo.pl i iTraff sp. z o.o. (twórcami aplikacji SaveUp) zaowocowała serią interaktywnych reklam książek w gazetach drukowanych.
Odbiorca reklamy zachęcany jest do zrobienia fotografii okładki magazynu FILM. Pozwoli to na zakup bez kosztów przesyłki trzytomowej sagi książek Stiega Larssona lub dowolnej osobnej jej części. Aplikacja rozpozna tytuł i umożliwi natychmiastowy zakup pozycji w księgarni Stereo.pl, bez potrzeby wchodzenia na stronę internetową sklepu.
Zrealizowanie takiej reklamy było możliwe tylko dzięki współpracy zarówno ze strony reklamodawcy – stereo.pl, medium, jakim jest magazyn Film, należącego do Platfomy Mediowej Point Group oraz dostawcy technologii, jakim jest iTraff – dostawca technologii SaveUp – mówi Zbigniew Warakomski, Dyrektor Marketingu IDH S.A. – Bardzo cieszę się, że udało nam się zrealizować tak niestandardowe i angażujące jednocześnie wiele kanałów przedsięwzięcie – dodaje.
Aplikację SaveUp można pobrać bezpłatnie na iOS i na Androida.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.