FFCreation.com stworzyła dla Nike Poland witrynę internetową promującą imprezę RUN WARSAW – warszawski bieg miejski na dystansie 5 kilometrów.
Agencja Interaktywna full service FFCreation.com przygotowała unikalną koncepcję i stworzyła witrynę www.runwarsaw.pl oraz kampanię internetową promującą akcję Nike. Kreacje witryny powstały zgodnie ze stylem i projektami komunikacji Run Warsaw wytyczonymi przez Agencję G7, autora głównego konceptu kreatywnego kampanii offline.
Runwarsaw.pl to pierwsza w Polsce strona Nike stworzona od podstaw przez polską agencję. Serwis ma na celu przekazanie użytkownikom w ciekawy i dynamiczny sposób informacji dotyczących wydarzenia. Obok podstawowych wiadomości na stronie przeczytamy m.in. o osobach, dla których bieganie jest stylem życia (znane postaci ze świata sportu i TV) i będziemy mogli ustawić sobie przypominacz o cotygodniowych treningach Nike.
Koncepcja witryny opiera się na nowatorskiej animacji, na potrzeby której została zorganizowana sesja zdjęciowa. Powstał w ten sposób oryginalny kolaż zdjęć, płynnie zanimowany w technologii Macromedia Flash Player. Zdjęcia przedstawiają różne oblicza Warszawy – znane i okazałe budynki, ciasne podwórka, główne ulice, mosty. Wyróżniająca serwis kolorystyka – czarno-białe zdjęcia oraz żółte płaszczyzny, jest konsekwentnie stosowana na wszystkich stronach witryny i w całej komunikacji online.
'Kolejnym, charakterystycznym elementem witryny jest nawigacja liniowa połączona z animacjami. Jest ona odpowiedzią na znudzenie Internautów sajtami typu experience, charakteryzujące się nawigacją poprzez różne, czasem ukryte, elementy animacji Flash. Możliwość eksploracji całego serwisu poprzez klikanie na przycisk 'biegnij dalej’ w znaczny sposób ułatwia dotarcie do treści serwisu i sprawia, że przeglądanie stron jest intuicyjne’ – mówi Małgorzata Piotrowska, Account Director FFCreation.com.
Wydarzenie RUN WARSAW wspierane będzie również przygotowywaną przez FFCreation.com kampanię reklamową na www (od początku września). Kreacje kampanii internetowej zostały dostosowane do specyfiki Internetu, różnią się zatem nieco od kreacji offline. Mają za zadanie skutecznie przyciągnąć uwagę i zainteresować błyskotliwym i humorystycznym copy.
W kampanii www obejrzymy takie formy reklamowe, jak baner, popup, top player i billboard.
Bieg RUN WARSAW będzie miał miejsce w Warszawie, 2 października 2005 roku. Jest to pierwsza edycja tego wydarzenia w Polsce. Na całym świecie już od kilku lat mają miejsce podobne eventy organizowane przez Nike w największych miastach. Są to znane i głośne medialnie wydarzenia. Run Warsaw rozpoczyna cykl wydarzeń w Polsce.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.