Od 20 września sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzy swoją ofertę o reklamę w kanałach RSS. Do końca października Klienci zainteresowani reklamą w RSS będą mogli skorzystać z promocji.
'Od początku roku z uwagą przyglądaliśmy się rosnącej popularności kanałów RSS wśród użytkowników Witryn sieci Ad.net oferujących swoje informacje w kanałach RSS. Uważamy, że teraz nadszedł odpowiedni czas na komunikację z użytkownikiem również tą drogą. Subskrybenci RSS są zainteresowani ściśle określonymi tematami, otrzymują informacje z wybranych przez siebie dziedzin, dlatego też reklama w kanałach RSS będzie doskonałym uzupełnieniem promocji za pomocą artykułów sponsorowanych bądź informacji zamieszczanych w newsletterach i e-mailingach’ – mówi Katarzyna Rucińska – Kierownik Działu Sprzedaży Ad.net.
Aktualnie sieć Ad.net oferuje dotarcie za pomocą RSS do użytkowników zainteresowanych następującymi tematami:
gospodarka i finanse – subskrybenci bankier.pl, infor.pl,
usługi GSM – subskrybenci telefon.gsm.pl, nakarte.pl, smsbox.pl, telepolis.pl,
technologia i Internet – subskrybenci chip.pl, pdaclub.pl, palmtop.pl, dva.pl,
informacje – subskrybenci wirtualnemedia.pl, prnews.pl
motoryzacja – subskrybenci mojeauto.pl
'Reklama w RSS może mieć postać tekstu bądź tekstu z grafiką włączając Rich Media (dźwięk, animacja). To, w jakiej formie ujrzy reklamę użytkownik zależeć będzie od czytnika RSS, z jakiego korzysta. W przypadku czytników w większości przeglądarek internetowych reklama będzie kolejnym z nagłówków RSS kierującym na stronę z artykułem. Jeśli kanały RSS oglądamy przy pomocy odrębnych czytników, pojawi nam się również grafika. Różnorodność odbioru reklamy nie przeszkodzi w pomiarze jej skuteczności’ – twierdzi Marcin Jabłoński – Specjalista ds. zakupu Ad.net.
Do 31.10.2005 reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net S.A. będzie dodatkiem gratis do artykułów sponsorowanych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.