Śmierć Whitney Houston wstrząsnęła światem show-biznesu. Informacja o wydarzeniu pojawiła się na Twitterze na pół godziny przed tym, jak podały ją „duże” media.
Dwadzieścia siedem minut przed „dużymi” mediami, informację o sobotniej śmierci Whitney Houston wysłał na Twitterze użytkownik @chilemasgrande. Dopiero pół godziny później pojawiło się oświadczenie Associated Press.
Możliwe jednak, że wynik jest lepszy – jeszcze wcześniej komunikat o wydarzeniu wysłać miał użytkownik @AjaDoirNavy.
Od chwili śmierci artystki pojawiło się ok. 2,5 tweetów i retweetów dotyczących tego wydarzenia. Użytkownicy wysyłali średnio tysiąc komunikatów na sekundę – zbyt mało jednak by pobić rekord SuperBowl.
To nie pierwsza sytuacja, w której Twitter odgrywa dużą rolę w informowaniu o ważnych wydarzeniach. Warto wspomnieć m.in. komunikat dotyczący zamachu na Osamę bin Ladena, który wysłany był przez mieszkającego w pobliżu pakistańskiego programistę.
za: mashable
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.