ING Bank Śląski powierzył agencji interaktywnej OS3 multimedia realizację kolejnych kampanii reklamowych w Internecie: 'Banki są do zarabiania’ oraz eKarta przepłacona VISA – pierwsza taka karta w Polsce’. Pierwsza kampania ma zachęcić potencjalnych klientów do korzystania z usług ING Banku Śląskiego, natomiast druga promuje nowoczesną kartę bankową do prowadzenia transakcji internetowych.
– Naszą grupą docelową są aktywni zawodowo, wykształceni ludzie. Stanowią oni znaczny procent użytkowników Internetu, dlatego medium to ma coraz większe znaczenie w naszej strategii marketingowej oraz procesie komunikacji z klientem – powiedział Roman Jędrkowiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Detalicznego ING Banku Śląskiego.
Kampania przebiegająca pod hasłem 'Banki są do zarabiania’ wykorzystuje komiksy autorstwa znanego rysownika Marka Raczkowskiego. Akcja podkreśla konkurencyjność oferty ING Banku Śląskiego. Na jej potrzeby powstała specjalna strona internetowa www.ingbank.pl/oszczedzaj, prowadzone są kampanie mailingowe oraz bannerowe na serwisach ING Banku Śląskiego, portalach zewnętrznych i w komunikatorze Gadu-Gadu. Poza Internetem akcja reklamowa przebiega także w punktach sprzedaży, prasie oraz TV.
Następna kampania promuje pierwszą w Polsce półprzezroczystą Kartę przepłaconą VISA o unikatowym, nieregularnym kształcie. Główną zaletą eKarty przepłaconej VISA ING Banku Śląskiego jest gwarancja bezpieczeństwa płatności dokonywanych przez Internet. Karta służy także do transakcji we wszystkich punktach handlowo-usługowych akceptujących płatności kartami VISA.
– Efektywność naszej dotychczasowej współpracy przekonała ING Bank Śląski do powierzenia nam całości działań e-marketingowych. Stworzone przez nas kreacje cieszyły się dużym zainteresowaniem internautów, co przekładało się na wysoką klikalność reklam – powiedział Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.
Każda kampania internetowa przeprowadzona przez OS3 multimedia dla ING Banku Śląskiego wykorzystuje komunikację wielokanałową. Działania obejmują tworzone na ich potrzeby strony internetowe, wewnętrzne serwisy banku, portale internetowe, komunikatory oraz pocztę elektroniczną. Agencja OS3 multimedia od pięciu lat obsługuje firmy z grupy ING. Dla samego ING Banku Śląskiego przeprowadziła w ciągu ostatniego roku siedem kampanii internetowych, w tym m.in.: akcje informacyjne, prosprzedażowe, launchowe.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!