Powstał nowy serwis internetowy Cafe Premium. Serwis funkcjonuje w ramach głównego serwisu internetowego Premium Club i jest kolejnym projektem po Placu zabaw, który ma uatrakcyjnić Internautom czas spędzany na stronach programu.
– Wzbogacanie naszego serwisu WWW o nowe 'miejsca warte odwiedzenia’ jest elementem działań prowadzonych przez nas już od dawna, a mających na celu zaoferowanie uczestnikom dodatkowych korzyści z udziału w programie. Nasz serwis od początku był rozbudowany i zawierał m.in. szczegółowe informacje o programie, internetowy Katalog nagród i część transakcyjną dostępną po zalogowaniu (umożliwiającą m.in. zamawianie nagród i sprawdzenie stanu konta). Uważamy te części serwisu za podstawowe, ich oglądalność wzrasta z miesiąca na miesiąc, ale nie chcemy ograniczać tylko do nich kontaktu ze stroną programu. Nowy serwis daje uczestnikom możliwość nie tylko wyszukiwania, ale też wymiany informacji i własnych spostrzeżeń – wyjaśnia Justyna Kastyak, Specjalista ds. Internetu.
Głównym celem serwisu Cafe Premium jest stworzenie społeczności internetowej opartej o uczestników programu Premium Club. Mogą oni publikować w serwisie nie tylko komentarze do prezentowanych artykułów, ale też własne teksty lub zdjęcia. Na początek do dyspozycji Internautów są cztery kategorie tematyczne: używaj życia aktywnie, z pełną kulturą, nie tylko dla kobiet i maszyneria.
Szybką aktualizację materiałów publikowanych na stronie umożliwia system zarządzania treściami (CMS), dostarczony przez INTERIA.PL – internetowego Patrona programu. Cafe Premium to kolejny wspólny projekt Premium Club oraz INTERIA.PL zrealizowany w ciągu kilku ostatnich miesięcy.
http://www.premiumclub.pl/cafe
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.