Realizowana przez dom mediowy Codemedia promocyjna kampania z serwisem wielkanocnym TESCO jest prowadzona w portalu Onet.pl, który w badaniach ilościowych i jakościowych osiągnął najlepsze wyniki w dotarciu do grupy celowej Tesco. Akcja potrwa do 10 kwietnia.
W nowym serwisie wielkanocnym TESCO internauci znajdą nie tylko porady i przepisy na przepyszne dania, ale także będą mogli przypomnieć sobie czasy dzieciństwa i trochę się zrelaksować, dzięki grze „Henio łapie jajka”. Mamy nadzieję, że wielkanocna sekcja na portalu Onet.pl przypadnie do gustu naszym Klientom. Oczywiście, zapraszamy do częstego odwiedzania zarówno serwisu, jak i sklepów TESCO – powiedział Piotr Mrzygłód , kierownik marketingu TESCO.
Amatorzy sztuki kulinarnej, a także osoby szukające inspiracji wielkanocnych znajdą z pewnością wiele cennych ciekawostek w sekcji ‘Zwyczaje Wielkanocne’ oraz zakładce ‘Wielkanocne Gotowanie’. W serwisie nie zabraknie też – zgodnie z ideą marki TESCO – informacji o aktualnych promocjach w firmowych sklepach, ułatwiających przygotowanie Świąt – dodała Anna Gruszka, Co-managing & Strategic Director Codemedia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.