Wirtualna Polska wraz z NetSprint.pl wprowadziła system pozwalający wyświetlać reklamę kontekstową w postaci Boksów Adkontekst. Boksy Adkontekst, pierwotnie wyświetlane na podstronach WP.pl, pojawią się wkrótce również na serwisach zewnętrznych w stosunku do Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, generując przychody także dla właścicieli tych witryn.
Adkontekst to stworzony przez Wirtualną Polskę i NetSprint.pl system umożliwiający wyświetlanie na stronach serwisów partnerskich reklam kontekstowo dopasowanych do treści danej strony oraz, co niezwykle istotne, charakteru całego serwisu. Reklamy prezentowane są w postaci Boksu Adkontekst. Oprogramowanie przez cały czas analizuje treść strony Partnera i precyzyjnie dopasowuje do niej reklamy włączone do programu Adkontekst. Jeśli więc tematyką strony są finanse, Adkontekst wyświetli na niej Boksy Adkontekst powiązane z zawartością, np. reklamy kont, kredytów, usług maklerskich itd.
Boksami Adkontekst mogą być zarówno Linki Sponsorowane, jak też Boksy Reklamowe prezentowane w sieci Partnerów Wp.pl i NetSprint.pl Każdy reklamodawca posiadający aktywną kampanię reklamową może samodzielnie zarządzać Boksami Adkontekst.
Główną korzyścią dla reklamodawców włączonych do programu jest zwiększenie liczby odbiorców, do których trafia reklama, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej precyzji dotarcia. Co istotne, Boksy Adkontekst rozliczane są tylko w modelu Pay Per Click (PPC), reklamodawca płaci więc za skuteczną kampanię promocyjną; wyłącznie, gdy internauta kliknie w jego reklamę.
System Adkontekst pozwala również zarabiać właścicielom serwisów WWW. Ich zyski związane są z wykorzystaniem potencjału strony internetowej, bez konieczności samodzielnego pozyskiwania reklamodawców. W chwili przystąpienia do programu zyskują dostęp do kampanii kilku tysięcy reklamodawców sieci WP.pl i NetSprint.pl. Administratorzy stron WWW mogą samodzielnie wybrać ilość reklam i ich ułożenie oraz dopasować je kolorystycznie do layoutu strony. Właściciele serwisów mogą zgłaszać swoje zainteresowanie przystąpieniem do Programu, korzystając z adresu:
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.