Strona internetowa marki Żywiec wraz z projektem 'Wyślij Wiadomość’ otrzymała nagrodę w europejskim konkursie Eurobest 2005.
Serwis wyslijwiadomosc.pl umożliwia wszystkim chętnym zamieszczenie komunikatu, który zostanie wysłany w przestrzeń kosmiczną. Na stronie znajdują się również materiały o charakterze popularnonaukowym. Serwis został przygotowany w kilku wersjach językowych: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim.
Konkurs Eurobest jest jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla twórców reklamy.
W jego jury zasiadają specjaliści największych agencji reklamowych z całego świata. Do 19. edycji konkursu zgłoszonych zostało 4 269 projektów z 32 krajów ze wszystkich kontynentów. Jury przyznało nagrody w pięciu kategoriach. Po raz pierwszy przyznane zostały nagrody
w kategorii 'interactive’, w której o zwycięstwo ubiegało się 355 projektów. Strona korporacyjna marki Żywiec z nowatorskim projektem 'Wyślij Wiadomość’ otrzymała brązową statuetkę.
W kategorii stron korporacyjnych nie przyznano złota i srebra, a projekt dla marki Żywiec zdobywając brązową statuetkę pokonał min. prezentacje korporacyjne dla Hugo Boss i Volvo.
'Nowa strona dla marki Żywiec istnieje od niedawna. Wprowadzenie serwisu wspiera również projekt 'Wyślij Wiadomość’, którego inauguracja miała miejsce w październiku. Bardzo się cieszymy, że tak szybko nasz nowy serwis internetowy został doceniony przez środowisko specjalistów.’ – powiedział Remigiusz Rawa, Marketing Manager z marki Żywiec.
Opracowaniem idei i realizacją projektu zajmuje się agencja interaktywna Max Weber.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.