Dzięki współpracy Skype Communications, Onet.pl i Logitech światowa premiera programu Skype 2.0 będzie miała miejsce także w Polsce. Z myślą o polskich użytkownikach Internetu partnerzy przygotowali produkt: zestaw startowy OnetSkype pozwalający na prowadzenie darmowych rozmów z wykorzystaniem przekazu video.
Skype Communications, Onet.pl i Logitech nawiązali strategiczną współpracę mającą na celu umożliwienie polskim internautom prowadzenia nielimitowanych darmowych rozmów z wykorzystaniem obrazu.
Wprowadzony do sprzedaży zestaw startowy OnetSkype zawiera słuchawkę z mikrofonem, kamerę internetową Quickcam Express firmy Logitech oraz kupon z kodem pozwalającym na przeprowadzenie 30 minut darmowych połączeń
z numerami stacjonarnymi w 26 krajach na całym świecie.
– Skype nieustannie rozwija się nie tylko pod względem liczby użytkowników, ale także technologicznie. Nowa wersja Skype dostarcza ponad 3,5 milionom polskich użytkowników Skype oraz wszystkim internautom to, czego oczekują najbardziej – innowacyjnej, sprawnej i taniej usługi ¬- mówi Michał Kostrzewa, szef polskiego oddziału Skype.
– Udział internetowej platformy medialnej Onet.pl wraz z jej ogromną bazą użytkowników ma ogromne znaczenie dla polskiego rynku. Jestem przekonany, że najnowsze funkcjonalności OnetSkype zrewolucjonizują proces komunikacji polskich użytkowników z całym światem – mówi Łukasz Wejchert, prezes zarządu i dyrektor generalny Onet.pl.
– Logitech Polska jest głęboko zainteresowany udziałem w projektach mających na celu tanie udostępnienie usług wideokomunikacji polskim internautom. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wspólnemu przedsięwzięciu ten rodzaj porozumiewania się zyska rzesze nowych zwolenników – mówi Jakub Czechowicz, Country Manager Logitech.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.