W INTERIA.PL został uruchomiony serwis Choinka. Witryna, której sponsorem jest po raz kolejny NIVEA Polska, powstała przy współpracy z Internet Designers.
– Choinka stwarza okazję, by w ciekawy sposób promować naszą stronę www.NIVEA.pl i poszerzyć bazę osób zainteresowanych marką NIVEA – wyjaśnia Szymon Zabiełło, Local Internet Coordinator z NIVEA Polska.
Na użytkowników serwisu czekają kartki świąteczne, gry online oraz konkurs, sprawdzający wiedzę o produktach NIVEA. Padają w nim pytania na tyle szczegółowe, by skłonić osoby zainteresowane wygraniem kosmetyków do szybkiej edukacji na stronie NIVEA.pl.
W serwisie pojawiają się pomysły na kosmetyczne prezenty oraz porady na temat pielęgnacji urody zimą. Witryna nawiązuje też tematycznie do Świąt Bożego Narodzenia: zawiera działy dedykowane Świętemu Mikołajowi, tradycji szopek i kolędowania oraz opowieści świąteczne i przepisy na wigilijne potrawy.
Podobnie jak w ubiegłym roku, w projekcie witryny została użyta kolorystyka i czcionka charakterystyczna dla NIVEA. Serwis Choinka jest promowany w portalu INTERIA.PL. Promocja, która obejmuje internetową kampanię reklamową z wykorzystaniem billboardów i targetowaną kampanię e-mailingową, potrwa do końca bieżącego roku.
Produkcją i stworzeniem koncepcji serwisu zajęła się INTERIA.PL, przy współpracy z agencją interaktywną Internet Designers. Autorem projektu graficznego jest Internet Designers. Zawartość merytoryczną przygotowała INTERIA.PL oraz NIVEA.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.