Instytut Monitorowania Mediów już po raz trzeci zorganizował akcję ’Wigilijne kartki dla Pajacyka’. Pieniądze, które miały być przeznaczone na tradycyjne karty świąteczne, trafiły na konto akcji 'Pajacyk’, a klienci IMM otrzymają świąteczne pozdrowienia w formie maili.
W tym roku, już po raz trzeci, Instytut Monitorowania Mediów zdecydował się wesprzeć przed świętami akcję Polskiej Akcji Humanitarnej 'Pajacyk’ W tym celu IMM przeprowadził własny projekt o nazwie 'Wigilijne kartki dla Pajacyka’. Jest to inicjatywa związana z kartami bożonarodzeniowymi. IMM rezygnuje z wysyłania do klientów tradycyjnych pocztówek i składa im życzenia pocztą elektroniczną. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze są przekazywane na rzecz akcji 'Pajacyk’. Dzięki temu firma może w tak ważnym, przedświątecznym okresie wspierać działania prospołeczne.
'Dwa lata temu, po złożeniu naszym klientom i partnerom życzeń poprzez pocztę elektroniczną i poinformowaniu ich, że zamiast wysyłać kartki drogą tradycyjną wspieramy akcję PAH, otrzymaliśmy wiele informacji zwrotnych. Nasza inicjatywa bardzo się spodobała, szczególnie PR-owcom – komentuje projekt Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów. – W mojej opinii wysyłanie setek lub tysięcy kartek utraciło pierwotny sens przesyłania prawdziwych życzeń i stało się elementem marketingu. Warto zadbać o to, by nie było to działanie rutynowe i mogło przynieść korzyści potrzebującym’.
Zdaniem twórców projektu 'Wigilijne kartki dla Pajacyka ’ akcja jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą wspierać akcje charytatywne, lecz mają w tym zakresie ograniczony budżet. IMM zachęca innych przedsiębiorców do podejmowania podobnych działań. Mamy nadzieję, że nasza akcja znajdzie wielu naśladowców.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.