AdTaily.com zamyka część odpowiedzialną za globalne działanie serwisu.
Jak czytamy we wpisie na blogu zespołu przyczyną jest chęć skupienia się na rozwoju polskiej części produktu, czyli AdTaily.pl. Twórcy zapewniają, że wrócą na rynek międzynarodowy, gdy będą mieli wystarczająco dużo czasu i zasobów na rozwój tej części biznesu.
AdTaily.com w wersji międzynarodowej został uruchomiony pod koniec 2010 roku i był platformą łączącą wydawców i reklamodawców. Główną zaletą systemu była prostota i możliwość dotarcia reklamodawców do wielu stron, często o charakterze hobbystycznym. W sieci było zrzeszonych 10 tys. wydawców generujących ponad 500 mln odsłon miesięcznie.
Zamknięcie AdTaily.com nie powoduje zmian w funkcjonowaniu AdTaily.pl.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!