Firma SARE udostępniła możliwość dystrybucji informacji poprzez kanał RSS. Obecnie każdy użytkownik systemu SARE może dostarczać newslettery, wykorzystując zarówno pocztę elektroniczną, jak i alternatywny sposób komunikacji przez Internet, jakim jest RSS. Nowa funkcjonalność daje możliwość dotarcia z komunikatem do większej grupy odbiorców oraz dopasowania sposobu dystrybucji informacji do preferencji subskrybentów.
RSS (z ang. Really Simple Syndication) to oparty na XML sposób dystrybucji informacji. Swą funkcjonalnością przypomina popularne newslettery, z tym że wiadomości docierają do prenumeratora indywidualnie, natychmiast po ich publikacji.
Wdrożone rozwiązanie komunikacyjne dostarcza wiadomości odbiorcy w równie precyzyjny sposób, co za pomocą poczty elektronicznej. Klienci korzystający z systemu SARE sami decydują, które mailingi chcą udostępnić w kanale RSS. Rozbudowany moduł raportujący pozwala na analizę skuteczności przeprowadzonych w ten sposób kampanii. Integracja tradycyjnych newsletterów z kanałem RSS zapewnia jeszcze szersze grono odbiorców dla przekazywanych informacji. Teraz bowiem każdy może wybrać preferowany przez siebie sposób subskrypcji: pocztę elektroniczną lub kanał RSS właśnie.
Obsługa RSS to kolejna nowa funkcjonalność w systemie SARE wprowadzona na przestrzeni ostatnich miesięcy.
'Staramy się, by system był nieustannie rozwijany, a o kierunku rozwoju decydują w największym stopniu nasi Klienci – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. – W zeszłym roku przeprowadziliśmy badanie satysfakcji wśród użytkowników i to jego wyniki były podstawą planowania nowych funkcjonalności. Ponadto bacznie obserwujemy, w jaki sposób nasi klienci na co dzień korzystają z oferowanych przez nas rozwiązań.’
SARE to pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Dostarcza narzędzie umożliwiające samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. System ten wykorzystywany jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych i informacyjnych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.