Pod adresem www.hemoroidy.info.pl ruszyła witryna dotycząca choroby hemoroidalnej. Zawiera szereg porad i informacji odnośnie problemu, który według szacunków dotyka aż co trzeciej dorosłej osoby. Serwis zrealizowała agencja interaktywna huevo na zlecenie polsko-niemieckiej spółki Kadefarm, dystrybutora Posterisan – jednego z preparatów, wspomagających osoby cierpiące na dolegliwości spowodowane przez te częste schorzenie. Dla potrzeb realizacji, wykorzystano motyw zdjęciowy będący częścią globalnego wizerunku leku (producent: niemiecka firma Dr.Kade).
Wsparcie dla serwisu miała stanowić kampania z wykorzystaniem intensywnie promowanych w ostatnim czasie boksów Google. Wkrótce po starcie emisji, polski zespół Google AdWords zdecydował o jej wstrzymaniu, klasyfikując witrynę jako 'treść dla dorosłych’. Jako uzasadnienie tej decyzji , zespół Google przekazał informację, iż:
'[…] Obecnie na Państwa stronie znajdują się następujące elementy, które uważamy za przeznaczone dla dorosłych: na stronie inicjującej pokazane są gołe pośladki. […].’
Decyzja osób reprezentujących dominującą wyszukiwarkę, skłania do refleksji nad granicą ochrony użytkowników przed 'nagością’. Szczególnie w sytuacji, kiedy internet stanowi solidne źródło informacji dla znaczącego procentu użytkowników, dotkniętych lub zagrożonych tą powszechną chorobą cywilizacyjną.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.