easygo.pl uruchomił na swojej stronie bogatą aplikację wiedzy o firmie i jej klientach. Narzędzie to przygotowano głównie z myślą o szerokich potrzebach przedstawicieli mediów. Wiele ważnych i praktycznych informacji znajdą tu jednak także klienci portalu i partnerzy biznesowi spółki.
Centrum – prasowe zawiera niezbędny pakiet najważniejszych informacji o firmie, jej działalności i sukcesach osiąganych w kolejnych miesiącach. W kolejnych działach przygotowane zostało zestawienie publikacji prasowych na temat portalu oraz biblioteka plików niezbędnych w pracy redakcyjnej i wydawniczej. Znajdują się tu znaki graficzne firmy zapisane w różnych formatach, przykładowe kreacje reklamowe oraz szeroka baza zdjęć grupy kierowniczej.
Nowatorskim rozwiązaniem w aplikacji jest specjalny dział 'statytstyki’.
'Takiego rozwiązania nie zaproponował przed nami jeszcze nikt w naszej branży’ – informuje Andrzej Glapiak, PR Manager portalu. – 'Przygotowaliśmy bardzo nowoczesne narzędzie, które pozwoli każdemu dziennikarzowi samodzielnie ustalać kryteria poszukiwanych przez niego danych. Wystarczy tylko w odpowiednich oknach wybrać interesujący nas okres i wskazać określony typ wykresu. Następnie wcisnąć przycisk 'wyświetl’ i system automatycznie połączy się z naszą bazą danych, aby w ciągu ułamka sekundy wygenerować graficzny wykres odpowiadający na zadane pytanie.’ – wyjaśnia Glapiak.
'Informacje, które nasza konkurencja przygotowuje dla dziennikarzy i klientów raz, dwa razy w roku w postaci specjalnych raportów i opracowań, dziś dostępne są u nas niemal od ręki.’ – dodaje Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu w easygo.pl – 'Tworzenie raportów rocznych w branży charakteryzującej się dużą sezonowością, nie daje możliwości gruntownej analizy. Udostępniając bieżące statystyki chcemy pokazać jak turystyka internetowa wygląda naprawdę. I to w całym roku.’
Już dziś nowe narzędzie portalu easygo.pl pozwala nam poznać zróżnicowane preferenecje wyjazdowe naszych rodaków. Dzięki aplikacji możemy sprawdzić w jakich okresach czasu, jakie kierunki wyjazdowe cieszyły się największym zainteresowaniem; w jakich miesiącach najczęściej kupujemy wakacje i jakie miesiące wybieramy na czas odpoczynku; hotele jakiej klasy cieszą się największym zainteresowaniem polskich podróżników; w jaki sposób najczęściej i najchętniej płacimy za wyjazdy wakacyjne kupowane w Internecie; jaka płeć dominuje w rezerwowaniu i kupowaniu ofert tą drogą; ile czasu spędzamy jednorazowo na urlopie i w jakie pieniądze jesteśmy skłonni wydać na nasze wakacyjne wojaże.
Autorzy systemu zapewniają, że to dopiero początek i sukcesywnie dodawane będą kolejne elementy i wartości do automatycznego generowania podobnych informacji.
Centrum prasowe easygo.pl obejmuje w chwili obecnej informacje dotyczące segmentu wycieczkowego. Jednak już za chwilę dołączone zostaną do niego wszystkie zagadnienia związane z nowymi projektami spółki – portalem rezerwacji miejsc hotelowych i rezerwacji biletów lotniczych. Tym samym aplikacja stanie się serwisem medialnym całej grupy easygo.pl.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.