Półmilionowy Klient zalogował się w Systemie Internetowym Sez@m Banku BPH. Grupa 'internetowych’ Klientów powiększa się bardzo dynamicznie – w ciągu 2005 roku przybyło prawie 200 tys. aktywnych użytkowników bankowości internetowej, którzy cenią łatwy dostęp do konta całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, przez cały rok.
Obecnie ponad 30 proc. Klientów indywidualnych i ponad 55 proc. Klientów biznesowych Banku BPH korzysta z internetowego dostępu do konta. 400 tys. użytkowników bankowości internetowej to Klienci indywidualni, 100 tys. – małe i średnie firmy. Wykonują oni średnio 80 tys. przelewów dziennie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.