W pierwszą rocznicę uruchomienia nowej wyszukiwarki www.pf.pl liczba użytkowników Internetowej Panoramy Firm wynosi prawie milion. Od marca 2005 roku popularność serwisu wzrosła dwu i pół krotnie.
Rok temu uruchomiono wyszukiwarkę www.pf.pl, która umożliwia wyszukiwanie w łatwy sposób produktów, usług i firm. Wyszukiwarka składa się z 4 zakładek:
– ’Panoramy Firm’: liczącej ponad 1.100.00 firm z całej Polski.
– ’Instytucje Publiczne’: 63.000 adresów urzędów i instytucji itp.
– ’Mapa’: ponad 1000 cyfrowych planów miast z całej Polski, służących do lokalizacji firmy lub instytucji (’Znajdź w pobliżu’), zaplanowania optymalnej trasy dojazdu oraz szacowania czasu podroży (funkcja 'Zaplanuj trasę’).
– ’Internet’.
Od uruchomienia serwisu w marcu ubiegłego roku, jego funkcjonalność została znacząco rozszerzona. Korzystający z wyszukiwarki www.pf.pl zyskali narzędzie oparte na intuicyjnym wyszukiwaniu istotnych dla nich danych. W ciągu ostatniego roku wprowadzono także ułatwienia zwiększające precyzję wyników wyszukiwania m.in.: ulepszony algorytm wyszukiwania, wyświetlanie informacji teleadresowych na mapie, zawężenie wyników wyszukiwania do województwa, miasta, dzielnicy, a co najważniejsze liczba planów miast wzrosła z 300 do 1000. To wszystko przyczyniło się do wzrostu używalności wyszukiwarki o 250 procent.
Firma troszczy się o łatwy dostęp do bazy danych, dlatego Panorama Firm została umieszczona na popularnych stronach: www.wp.pl, www.yellowpages.pl, www.gery.pl, www.wprost.pl, www.dd.pl, www.blog.pl, www.szukaj.pl.
'Projektując Internetową Panoramę Firm zależało nam, by stworzyć narzędzie oparte na intuicyjnym i łatwym wyszukiwaniu, by każdy Internauta mógł znaleźć w prosty sposób potrzebne dane, usługi i oferty firm. Taki wzrost użytkowników w ciągu roku, potwierdza, że nasz produkt odpowiada potrzebom polskiego Internauty. Również pod względem biznesowym była to trafna decyzja. Takie rozwiązanie jest wyjściem na przeciw światowym trendom, które potwierdzają, że reklama zamieszczana w wyszukiwarce będzie niebawem wiodła prym wśród innych form reklamy’ – mówi Piotr Dębski kierownik ds. rozwoju biznesu Eniro Polska.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.