W rok po wprowadzeniu NetSprint Intranet, spółka NetSprint.pl startuje ze sprzedażą nowego produktu wyszukiwawczego. NetSprint Site jest wyszukiwarką witryn sprzedawaną w modelu licencyjnym i ASP. Umożliwi to efektywne kosztowo korzystanie z aplikacji zarówno przez korporacje, jak i firmy z sektora MSP.
NetSprint Site to kolejny produkt wyszukiwawczy oferowany przez NetSprint.pl. Kryjąca się pod tą nazwą wyszukiwarka witryn jest skierowana do wszystkich podmiotów posiadających serwisy internetowe – od osób prywatnych, poprzez małe i średnie przedsiębiorstwa, na międzynarodowych korporacjach kończąc.
Takie podejście jest możliwe dzięki zróżnicowaniu modelu sprzedaży oraz obsługi systemu – Klientom posiadającym mniejsze witryny oferowana jest usługa przeszukiwania ich serwisów na serwerach NetSprint. Koszt takiego rozwiązania zaczyna się już od 480 zł rocznie. Dla dużych portali, wortali i stron korporacyjnych proponowany jest zakup serwera wraz z zainstalowanym oprogramowaniem NetSprint Site.
Oferowaną przez NetSprint.pl wyszukiwarkę charakteryzuje m.in.:
– zastosowanie zaawansowanych mechanizmów analizy języka polskiego, co stanowi istotną przewagę nad produktami zagranicznymi;
– możliwość precyzyjnego określania, które zasoby mają byś indeksowane (z możliwością przeszukiwania serwisów zewnętrznych);
– pełnotekstowe przeszukiwanie kilkunastu najpopularniejszych typów plików (w tym pakietu MS Office, pdf, txt, html);
– możliwość definiowania ułatwiających wyszukiwanie kategorii dla poszczególnych części serwisu.
NetSprint Site jest bardzo prosty w konfiguracji, można go łatwo zintegrować ze stroną WWW. Bardzo proste jest również administrowanie systemem oraz jego bieżące użytkowanie, a Klienci mają oczywiście możliwość dostosowania zarówno okna wyszukiwania, jak i stron wynikowych do wyglądu swojej witryny. Dodatkowo w trakcie wdrożenia oraz użytkowania systemu Klient ma zapewnioną pełną asystę techniczną specjalistów NetSprint. Możliwa jest również rozbudowa systemu zgodnie z potrzebami Klienta.
Motywy opracowania nowego produktu wyjaśnia prezes NetSprint.pl Artur Banach:
'Już kilka lat temu badania Jupiter Research dowiodły, że 80% użytkowników opuszcza daną witrynę, jeżeli funkcjonalność wyszukiwania jest niezadowalająca. Wg Jakoba Nielsena serwisy liczące ponad 200 stron powinny traktować efektywną wyszukiwarkę jako ważny element nawigacji na stronie. Usprawnienia w tym zakresie często decydują o tym czy Użytkownik dotrze do oferowanych przez firmę produktów lub dostarczanych treści.’
W dniu zaprezentowania nowego produktu, pod adresem http://Site.NetSprint.pl uruchomiony został specjalny microsite poświęcony rozwiązaniom wyszukiwawczym oferowanym przez NetSprint.pl. Celem nowego serwisu jest przybliżenie potencjalnym Klientom zalet i funkcjonalności oferty oraz cenników poszczególnych rozwiązań. Na stronie www opublikowano również dokumentacje techniczne, prezentacje rozwiązań oraz propozycje skierowane do firm zainteresowanych odsprzedażą produktów i usług.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.