Firma Ferrero, jeden z największych na rynku producentów słodyczy, ponownie zdecydowała się na współpracę z agencją interaktywną HYPERmedia (ISOBAR). Agencja wykonała stronę produktową dla nowego produktu Ferrero, cukierków odświeżających TIC TAC ICEGLOO.
Zadaniem HYPERmedia było dotarcie poprzez kanał internetowy do młodych, aktywnych ludzi w wieku 18-25 lat, którzy doświadczają marki poprzez rozrywkę w towarzystwie. Witryna www.icegloo.pl, to interaktywna wioska polarna, która w zabawny sposób prezentuje zalety nowych drażetek TIC TAC ICEGLOO.
Strona spełnia dwie funkcje. Przede wszystkim jest źródłem wiedzy o produkcie. W sekcji produktowej Eskimos, który jest również bohaterem reklamy telewizyjnej, wyjaśnia, czym jest xylitol, główny składnik nowych drażetek. Część rozrywkowa zawiera promocyjną grę interaktywną 'Wyścig psich zaprzęgów’ i multimedialne gadżety.
Ferrero powierzyło HYPERmedia również przygotowanie kreacji do kampanii reklamowej online.
Witryna produktowa nowych drażetek TIC TAC ICEGLOO to kolejny projekt HYPERmedia dla Ferrero. W zeszłym roku agencja zajęła się stworzeniem dla TIC TAC witryny konkursowej, która była częścią dużej kampanii wizerunkowej tego brandu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.