Isobar

HYPERmedia dla EchoStar

W polskim Internecie ruszyła kampania reklamowa amerykańskiej spółki EchoStar oferującej dostęp do telewizji satelitarnej i kablowej. Planowanie i zakup mediów internetowych powierzono agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR). To pierwsze zlecenie, które agencja wykonuje dla EchoStar. „Zadowolenie EchoStar z przeprowadzonej przez HYPERmedia kampanii będzie dowodem na to, że strategiczne planowanie mediów, które oferujemy również dla takich firm, […]

HYPERmedia dla EchoStar więcej »

Zapachy Lenor w Internecie

Procter&Gamble powierzył agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od trzech lat i odpowiada za marketing w Internecie większości marek tej firmy, również na Litwie, Łotwie i Estonii. Po raz pierwszy firma z sektora FMCG zdecydowała się na promocję płynu do płukania tkanin w Internecie. Akcja

Zapachy Lenor w Internecie więcej »

Ferrero z HYPERmedia

Firma Ferrero, jeden z największych na rynku producentów słodyczy, ponownie zdecydowała się na współpracę z agencją interaktywną HYPERmedia (ISOBAR). Agencja wykonała stronę produktową dla nowego produktu Ferrero, cukierków odświeżających TIC TAC ICEGLOO. Zadaniem HYPERmedia było dotarcie poprzez kanał internetowy do młodych, aktywnych ludzi w wieku 18-25 lat, którzy doświadczają marki poprzez rozrywkę w towarzystwie. Witryna

Ferrero z HYPERmedia więcej »

Cin&Cin – nowa marka w portfolio klientów HYPERmedia

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała strategię komunikacji marketingowej w Internecie marki Cin&Cin, jednej z najsilniejszych marek rynku winiarskiego, której właścicielem jest firma AMBRA S.A. Pierwsze efekty pracy agencji można już oglądać w sieci pod adresem cincin.pl. Marcin Andrzejczyk, brand manager marek Cin&Cin, Piccolo, Dorato – 'HYPERmedia przedstawiła koncepcję, która najlepiej spełniała nasze założenia, czyli budowanie

Cin&Cin – nowa marka w portfolio klientów HYPERmedia więcej »

Eksperci Blend-a-med w sieci

Instytut Blend-a-med od teraz jest dostępny także on-line. Portal ekspercki Instytutu, przygotowany przez agencję interaktywną HYPERmedia (ISOBAR), to pierwsze w Polsce interaktywne kompendium wiedzy na temat zdrowia i pielęgnacji jamy ustnej. Pod adresem internetowym Instytutu Blend-a-med, www.blend-a-med.pl, można odnaleźć zarówno artykuły edukacyjne, uzyskać poradę specjalisty oraz stworzyć indywidualny Program Pielęgnacji Jamy Ustnej Blend-a-med. Za pomocą

Eksperci Blend-a-med w sieci więcej »

TIC TAC z HYPERmedia

Do grona klientów agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) dołączyła firma Ferrero. Agencja zajęła się stworzeniem dla TIC TAC, jednej z najlepiej znanych marek Ferrero, witryny konkursowej, która jest częścią kampanii wizerunkowej. Efekty współpracy obu spółek można oglądać pod adresem tictac.onet.pl. Ferrero jest strategicznym klientem domu mediowego CARAT, który stworzył dla marki TIC TAC strategię komunikacji on-line

TIC TAC z HYPERmedia więcej »

Nowa marka na polskim rynku sprzętu multimedialnego

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała pełną koncepcję i strategię komunikacji marketingowej dla nowej marki akcesoriów multimedialnych Easy Touch, której właścicielem jest firma PRONOX TECHNOLOGY SA. Dariusz Smagorowicz, Wiceprezes PRONOX TECHNOLOGY S.A. – 'Przedstawiona przez agencję idea i strategia komunikacji wielokanałowej marki ma na celu wprowadzenie Easy Touch w autentyczny świat ludzi, powoduje, że nasze akcesoria

Nowa marka na polskim rynku sprzętu multimedialnego więcej »

Scroll to Top