Pasaż Handlowy Wirtualnej Polski (pasaz.wp.pl) dostosowuje swoje możliwości do coraz bardziej wymagającego klienta. Na przestrzeni pół roku liczba odsłon stron Pasażu wzrosła o niemal 40%, zaś liczba jego użytkowników o ponad 21% (badanie Megapanel PBI/Gemius, 2005 r.).
Na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy WP istotnie zmodyfikowała serwis. Wprowadziła nowoczesny, przejrzysty layout, przebudowała i uszczegółowiła kategorie katalogu produktów, zwiększyła możliwości reklamowe oferowane zrzeszonym w nim właścicielom sklepów. Dzięki zmianom w sposobie prezentacji sprzedawców i ich towarów klient Pasażu każdorazowo otrzymuje wyczerpującą informację o sklepie, wraz z listą oferowanych przezeń dodatkowych korzyści (np. płatność kartą, darmowe dostawy, płatności elektroniczne) i produkcie (w tym wysokiej jakości zdjęcia). Podstawowym założeniem ulepszeń było zwiększenie wydajności Pasażu, a co za tym idzie ilości zawieranych za jego pośrednictwem transakcji.
'Postawiliśmy na jeszcze dokładniejsze, prostsze i bardziej trafne wyszukiwanie – mówi Tomasz Maj z Wirtualnej Polski – Jako jedyni w Polsce, spośród dużych platform handlowych, oferujemy opcję podświetlania szukanej frazy, co maksymalnie ułatwia użytkownikom znalezienie interesującego ich produktu. Klient porusza się po Pasażu w ramach zadanego zapytania, za każdym razem widząc specjalnie oznaczone, wpisane przez siebie w okno wyszukiwarki, wyrażenie. Warto podkreślić, że ma przed sobą tylko te kategorie serwisu, w których może znaleźć towar, o który, nie zawsze dokładnie, pyta.’
Witryna Wirtualnej Polski jest platformą skupiającą sklepy online, w tym znane salony firmowe, ułatwiającą ich budowę, prowadzenie oraz promocję. Z myślą o właścicielach sieciowych sklepów portal przebudował Pasaż Handlowy tak, by zwiększyć ilość miejsca reklamowego, które mogą wykorzystywać jego partnerzy – wprowadził m.in. dodatkowe boksy reklamowe oraz mechanizm ich prezentowania w reakcji na słowo kluczowe wpisane w okno wyszukiwarki. Nowością jest wyświetlanie, na pierwszej stronie wybranej kategorii, najpopularniejszego produktu z każdego sklepu.
WP systematycznie wzbogaca swoją ofertę, włącza do Pasażu nowe serwisy, wprowadza dodatkowe kategorie, prezentuje tzw. cegiełki produktowe w najważniejszych serwisach portalu. W najbliższym czasie do grona partnerów witryny dołączy m.in. vtrip.pl, dzięki czemu użytkownicy Pasażu Handlowego zyskają dostęp do zakupu i rezerwacji wycieczek online za pośrednictwem sieci. Wkrótce ze stron Pasażu można będzie kupić bilety na mecze piłkarskie Ligi Mistrzów i Ligi Hiszpańskiej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.