Wirtualna Polska podjęła współpracę z nowymi markami – motointegrator.pl, muve.pl oraz megastore.pl – i rozszerza swoje e-handlowe portfolio.
Wirtualna Polska nawiązała współpracę z nowymi partnerami – spółkami Inter Cars, Cenega Poland oraz Megastore.pl. Jej owocem są trzy nowe projekty:
- motointegrator.wp.pl – platforma łączy w sobie ofertę sprzedaży produktów motoryzacyjnych z usługami warsztatowymi. Użytkownik może wybrać odpowiednie części dla swojego samochodu – obecnie w ofercie partnera znajduje się ponad milion produktów – jednocześnie ma możliwość nie tylko zakupienia wybranych elementów, ale przy okazji zamówienia ich montażu w warsztacie (spośród 5 tys. obiektów w całej Polsce). Witryna zintegrowana jest z moto.wp.pl, dzięki czemu użytkownicy serwisu motoryzacyjnego mogą bezpośrednio, z poziomu moto.wp.pl, korzystać z usług partnera;
- muve.wp.pl – sklep online, który umożliwia zakup gier komputerowych na wszystkie platformy oraz filmów oferowanych w formacie Blu-Ray. Znaczną część produktów prezentowanych w witrynie można nabyć w wersji cyfrowej. Niezależnie jednak od tego, czy produkt jest w wersji cyfrowej czy na nośniku – użytkownik nie ponosi opłaty za przesyłkę (usługa obejmuje wszystkie produkty przesłane za pomocą kuriera bądź do paczkomatów). Wirtualna Polska zintegrowała muve.wp.pl z serwisem gry.wp.pl;
- megastore.wp.pl – witryna oferująca produkty dla domu i ogrodu, m.in. narzędzia, dekoracje, oświetlenie, elektronarzędzia, materiały budowlane (łącznie, blisko 100 tys. pozycji). Wyróżnikiem megastore.wp.pl ma być dbałość o jakość obsługi oraz sprawne wsparcie techniczne. Dzięki powiązaniu z serwisem facet.wp.pl użytkownicy mogą zapoznać się z poradami innych internautów i opiniami ekspertów.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.