Gift CardLab, firma oferująca rozwiązania związane z kartami podarunkowymi online, poinformowała, że kupiła domenę GiftCard.com, która będzie od tej pory jej podstawowym adresem. Cena przejęcia to 4 mln dolarów.
Do tej pory najbardziej wartościową domeną roku była personalloans.com, która w lutym zmieniła właściciela za milion dolarów. Teraz mamy nowego lidera – w bardzo ładnej transakcji GiftCard.com sprzedana została za 4 mln dolarów. Kupujący dorzucił również pakiet akcji jako dodatkowy bonus.
Przedstawiciele Gift CardLab przekonują, że zakup „klejnotu królewskiego” tej branży bardzo im się opłaci. Firma w ostatnich 12 miesiącach podwoiła liczbę pracowników (do 39) i wkrótce przekroczyć ma 100 mln dolarów osiągniętych w sprzedaży kart podarunkowych od uruchomienia w 2007 r. Dodają, że przejęcie domeny pozwoli osiągnąć 100-proc. wzrost.
To nie jedyny domenowy zakup firmy w ostatnim czasie. W ubiegłym miesiącu kupiła bowiem domenę 1-800-Giftcard.com oraz odpowiadający jej numer telefonu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.