Google dodała nową funkcję do swojego elektroniczne portfela. Firma chce sprawdzić czy internauci będą chcieli zapłacić za dostęp do stron do internetowych.
Wprowadzenie nowej funkcji nazywane jest eksperymentem, który ma sprawdzić, że internauci są gotowi zapłacić za poszczególne strony jeśli proces zakupu jest wystarczająco prosty. Wydawcy mogą udostępnić darmową próbkę treści, ale jeśli czytelnicy będą chcieli więcej, będą musieli zapłacić. Ułatwić ma to pojawiający się w odpowiednim momencie baner Google Wallet.
Google sugeruje, że funkcja przyda się firmom, które chcą sprzedawać treści premium. Kilku wydawców zdecydowało się na testy nowego rozwiązania. Są wśród nich m.in. Peachpit, DK Publishing oraz Oxford University Press.
Więcej szczegółów znaleźć można na tej stronie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.